Diesel power Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Lyden er ikke så ille, men sjekk ut de råe setene i denne bilen noe ut i filmen. Den er forøvrig tilsalgs http://www.metacafe.com/watch/899285/insane_bmw_must_see_one_of_a_kind_loud_exaust/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Feit lyd, men sinnsykt stygge seter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Porsche Cayenne Turbo S... den aktuelle X5´en står jo nesten stille i forhold... http://www.youtube.com/watch?v=W2ZHnSuSmfo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2008 Porsche Cayenne Turbo S... den aktuelle X5´en står jo nesten stille i forhold... http://www.youtube.com/watch?v=W2ZHnSuSmfo Lyden var bare en avledning, Interiøret jeg ble så veldig fasinert av Men jeg er enig, Chayenne er helt klart klasseledende når det kommer til kjøreegenskaper/prestanda for slike biler. Og jeg mener BMW også gjorde rett i å ikke henge seg på den der. Det som blir spennende er å se hva topputgaven av E73 kommer til å bli. E70 synes jeg var bra, E73 er ett hav bedre, og det skulle ikke forundre meg om det kommer noe turboladet 4/4,4/4,6/4,8liters greier i den. Den er ihvertfall istand til å takle mere en E70. Jeg tror ikke at vi noen gang kommer til å få se M utgave av ett slikt kjøretøy fra BMW, men at vi ikke har sett toppen av motorisering er jeg temmelig sikker på. Jeg har ikke prøvd Cayenne Turbo S (selvfølgelig jeg er ikke adlet ), men jeg har derimot prøvd Chayenne Turbo og E73 4,8is. Og ja, BMW`en var faktisk bedre på veien. Enn så lenge, Porsche holder jo på tukler med ny utgave av Cayenne, også Hybrid (forøvrig samme som trolig havner i Hybrid Panamera) Om da ikke BMW modererer seg med X5, og hiver ett dyr nedi X6. Kanskje det mest trolige, og sikkert også det mest riktige. X6 skulle man tro har litt mere forutsettninger for dette. Men M, det blir det ikke anyway, det er jeg ganske så sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Jeg forstår ikke helt hva du mener med E73. Nye X6 heter vel E71 såvidt meg bekjent. Om det er E70 du refererer til så antar jeg at du mener 4,8i og ikke 4,8is, betegnelsen på gammle E53 med den 4,8 liters store V8 bensinmotoren på 360 hester. Med N52B30 motoren heter E70 modellen 3,0si, men det er også den eneste E70 modellen med "s" i seg. Foreløpig i alle fall. At det med tiden kommer en mer motorsterk X5 er jeg ikke i tvil om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2008 Jeg forstår ikke helt hva du mener med E73. Nye X6 heter vel E71 såvidt meg bekjent.Om det er E70 du refererer til så antar jeg at du mener 4,8i og ikke 4,8is, betegnelsen på gammle E53 med den 4,8 liters store V8 bensinmotoren på 360 hester. Med N52B30 motoren heter E70 modellen 3,0si, men det er også den eneste E70 modellen med "s" i seg. Foreløpig i alle fall. At det med tiden kommer en mer motorsterk X5 er jeg ikke i tvil om. Hehe, E70 jeg prøvde ja, men jeg har hele tiden trodd dette var en 4,8is, ikke "bare" en "i" Uansett fet bil Jaja, sikkert greit å få klarlagt. Folk kan jo bli bortullet av mindre en dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Skal bli spennende å se hva slags udyr av en motor de dytter ned i X5/X6. Har hørt prat om en turboladet V8 bensinmotor noe vi liker svært godt. Antydet effekt var i overkant av 400 hester. Det er vel og bra, men hvorfor ikke 500 når alle de "kule i klassen" har det? Et artig innspill: Da nye Range Rover (ikke RR Sport) ble designet tok ingeniørene høyde for at BMWs 6,0 liters V12 kunne få innpass. Det hadde sikkert blitt en kjekk (men tung) fornøyelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Setene var jo det tøffeste på hele bilen Men helt seriøst, så er X5 en katastrofalt stygg bil. Det hjelper ikke med hverken feite felger eller bodykit. Men designet er utelukkende for det amerikanske markedet og det er jo en nasjon med subtil smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå