Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg teller 24 stk sponsorer her inne. Kan ikke inntekten fra disse (regner med de må betale for seg) gå til ny server da? Etter det jeg kjenner til, trengs det ny hardware.

Det går allerede til linjeleie, som er en bøtte med tusenlapper i året. Og så er jeg usannsynlig dårlig til å få fakturert ut. Tiden/pågangsmotet strekker ikke til.

Men for all del, hvis folk ønsker å kronerulle, så kan vi sikkert få en grei server for 10-12 lapper: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=346755

Skrevet
Hvordan er det med en webhotell løsning?

Noe ala den jeg linket til med ubegrenset lagringsplass og ubegrenset trafikk?

Håpløst såvidt jeg har skjønt. Store sites som trekker mye kapasitet blir stengt ute.

Dessuten er det da mindre sjanse for å få satt opp alt som man trenger av software for å få alt til å fungere.

De fleste norske bilforumene med litt størrelse kjører på egne servere, og bimmers er nok et av de større nå.. Mener både 200sx, Peugeot og VW-Audi kjører på "egen" (gjerne leid) server.

Har et alternativ i Sandefjord hvor man kan få leid server og linje, ferdig oppsatt, men det koster jo litt.

Skrevet

tror nok det skal være mulig å få inn en del penger med en liten innsamlingsaksjon! jeg er iallefalll klar!

jeg vil gå ganske langt for å beholde denne siden da den etter mitt syn er norges eneste bmw forum!(teller ikke med bmwccn sine sider da det ser ut som om den er forbeholdt en liten gjeng som ikke godtar annet en gammel e30 med bensin)

Skrevet

om noen kan ta initiativet til å opprette en konto så start en prioritert tråd der vi kan få kontonummer og en oppdatering om hvordan saldoen ligger ann osv osv....

er villig til å delta til fellesskapet jeg....

nå er det så ille noen ganger at jeg holder på å spy. åpner siden, går og pisser og kommer tilbake så er sida nesten klar

Skrevet

En ide kan være å ha en liten notis (f.eks. under "personlig tittel") med "sponsor" eller noe for de som betaler litt. Jeg føler folk har litt lettere for å betale når det vises lettere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...