Gå til innhold

*** www.BIMMERS.no HED/OPP *** Oppdatert med bilder, side 82

Anbefalte innlegg

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Oiiiiiiiii... På bilde 4 fra bunnen synes jeg virkelig at jeg ser en kjenning, som gikk i klassen min på VGS. Kan det stemme? Vet han har BMW, hvertfall... :) Erik?

Skrevet

Var bra med biler og et ganske vellykket treff i dag! Er jo artig når man er så mange at man kan lage litt trafikk-kaos! :D

Skrevet

Ja dette var jo nokså bra! Var en fin kolonne vi hadde utpå kvelden 8)

Par kjappe bilder jeg tok med mobilen.

fk2udqhqsa9ftgylv6tb.jpg

utjk00b3l8erpknbugfw.jpg

zu26w3x6pregysmn2aln.jpg

8rtyvix2cg3jeqem9k32.jpg

pz5wvtrozt0r6nptjt1v.jpg

unpse96gtc9sqbkc0fa1.jpg

Skrevet

stemmer for og fortsette slik ;) kanskje og som det ble såvidt snakking om, få fikse noe grilling nedpå skipet så vi slipper og lete byen rundt etter parkeringsplasser for og spise.

Skrevet

ib1a9rea0n4hvr1cnk4f.jpg

gpujjth3yrf480qct32y.jpg

beqr1837qrvu1drp8tju.jpg

i8yw7npe8g8mzgn9gtzm.jpg

m4yy6h2p3trstchte8xa.jpg

Ble ikke så mange bilder på meg siden mange andre dreiv å tok mye.

Etter min mening har Torek en god kandidat til treffets tøffeste bil 8)

Jeg kjenner ikke alle på forumet som var der med navn eller noe som helst, men den grønne E36 sedanen som står ved siden av min M-Sport E46 på et av bildene syns jeg også var en veldig fin bil. Har sansen for hele og pene biler som ikke er jalla! Det skal være litt skikkelig når man først skal gjøre noe syns jeg :D

Skrevet

Var kjempebra treff i går med godt utvalg av biler. Supert å få til dette og at så mange kom. Er helt for å få til slik no ved en senere anledning ja. Trivelig å få snakket litt med likesinnede og ikke minst få sett litt biler.

Bjørnar_: Enig med deg at bilen til Torek er griserå :) Var jeg som stod ved siden av deg med den grønne sedanen.

Supert at så mange tok bilder, det er alltid morro.

Skrevet

Utrolig bra treff. Det eneste jeg har å sette fingeren på er at ikke alle ble enige om når vi skulle ut å kjøre, men det er jo egentlig bare en bagatell. Hadde bare vært morsomt hvis alle bilene som møtte opp kjørte på rekke samtidig for å virkelig lage litt kaos ;)

Ellers var det gøy å treffe på likesinnede og særs hyggelige folk! Dette må gjøres mer :)

Edit: Tok en del bilder som jeg ska få lagt ut så fort jeg kommer hjem. Utrolig mange fine biler! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...