Gå til innhold

Noen spørsmål anngående E91

Mr.Silver
 Share

Anbefalte innlegg

De eneste forskjellene jeg kommer på er knappene til aircon.

2006 hadde sorte som her

v9fozff1p0d8f20b7vb1.jpg

Mens på 2007 fikk det to store dreiehjula en krom ring, som her

17jh205j67a7ft3wpfke.jpg

Og så i mars 2007 fikk også volumkontrollen denne kromringen og navi'en fikk en oppgradering med 8 direktevalg knapper.

cxjv07z8tbaowl1qyr2p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo ikke akkurat de store forskjellene:)

Av de bilene jeg har sett på er det ingen navigasjon. Så da er vell den eneste forskjellen, knappene på aircondition.

Ser du har 320d selv, hvordan er du fornøyd med denne motoren?

Forresten en VELDIG fin bil du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida dette er ikke de store forskjellene akkurat :D

Og uten navi er det kun knappene til aircon som er forskjellen.

Jeg har 320d 163 hk ja og er meget fornøyd.

Vær oppmerksom på at det i Norge fantes en 320d LE utgave med en nedtrimmet 150 hk motor. Dette gjelder 2007 og muligens 2006 modellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E90 er fine biler ja. Sleng på litt lavprofil så får du en bil som sitter bra i svingene også. :)

Vet ikke hvordan forbruket på 320d er, men min 318d er iallefall svært nøysom. Og med drivstoffprisene vi har i dag, så gjør ikke det noe heller. Ikke den sprekeste kjerra i landet akkurat, men nok til at forbikjøringer går greit iallefall.

Når det gjelder garanti & sånn så er det vel nybilgaranti som henger igjen på såpass nye biler. Jeg fikk forøvrig en driftsgaranti på 5 år på kjøpet med gratis veihjelp og leiebil om noe skulle skjære seg.

Lykke til med eventuelt bilkjøp. :) Bare sørg for å få masse utstyr på kjøretøyet såh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida dette er ikke de store forskjellene akkurat :D

Og uten navi er det kun knappene til aircon som er forskjellen.

Jeg har 320d 163 hk ja og er meget fornøyd.

Vær oppmerksom på at det i Norge fantes en 320d LE utgave med en nedtrimmet 150 hk motor. Dette gjelder 2007 og muligens 2006 modellene.

Er ikke store forskjellene da nei :)

Har vell mest sannsynlig blitt bil nå. Kun banken igjen ;)

Var orginalt 163 hk, men var forandret noe i hjernen så han snakket om 195hk, hvor reelt dette er vet jeg ikke?!

Skal slenge ut bilder så snart jeg vet om det blir handel eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E90 er fine biler ja. Sleng på litt lavprofil så får du en bil som sitter bra i svingene også. :)

Vet ikke hvordan forbruket på 320d er, men min 318d er iallefall svært nøysom. Og med drivstoffprisene vi har i dag, så gjør ikke det noe heller. Ikke den sprekeste kjerra i landet akkurat, men nok til at forbikjøringer går greit iallefall.

Når det gjelder garanti & sånn så er det vel nybilgaranti som henger igjen på såpass nye biler. Jeg fikk forøvrig en driftsgaranti på 5 år på kjøpet med gratis veihjelp og leiebil om noe skulle skjære seg.

Lykke til med eventuelt bilkjøp. :) Bare sørg for å få masse utstyr på kjøretøyet såh...

Blir forhåpentligvis touring på meg nå. Følger 18" sommerdekk bare ,greit nok til å begynne med.

Blir vell 19" eller 20" etterhvert tenker jeg :)

Håper bare alt går i boks nå.

Hvor mye senker m sport understellet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye senker m sport understellet?

Senker 15mm, like mye som vanlig sportsunderstell, men skal være enda mer sportlig.

Okey.. hvordan blir dette med 19"? Vet du hvilke dimensjoner man får godkjent på E91 ? Veldig lite greie på disse bilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19" er nok uproblematisk på E90/E91/E92/E93 ettersom alle Bangles modeller har noen enormt store hjulhus. E.H.D har forøvrig 19" på sin og det er usedvanlig lekkert.. Det er faktisk mulig å få plass til ganske brede 22" på en E60.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg kan stille et spørsmål her. Hva er forskjellen på E90 og E91? Er E91 en facelift? E92 har jeg fått med meg er coupe :)

E90 = Sedan

E91 = Touring

E92 = Coupe

E93 = Cabriolet

BMW kaller sine (hvertfall siste) facelift modeller for LCI.. Som for eksempel,

E60 = Sedan

E60 LCI = Sedan (facelift)

E61 = Touring

E61 LCI = Touring (facelift)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19" er nok uproblematisk på E90/E91/E92/E93 ettersom alle Bangles modeller har noen enormt store hjulhus. E.H.D har forøvrig 19" på sin og det er usedvanlig lekkert.. Det er faktisk mulig å få plass til ganske brede 22" på en E60.. :o

19" kan jeg tenke meg er uproblematisk ja.. hvor bredt kan man gå?

Kansje mange dumme spørsmål her nå men ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...