Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kom endelig bilen, hentet den i gøteborg på torsdag.

Selv om det er ett vw produkt må jeg si at det er helt fantastisk å kjøre.. Har kjørt neste 1500km siden torsdag.

Det er en 2001 modell gått 59000km. Skal få tatt noen ordentlige bilder av den i morgen.

Planer:

Fjerne de sorte USA klumpene på bakfangern.

Grå/hvite blinklys

kode om blinklysene så de ikke lyser konstant.

Fjærne carrera 4 merket bak.

Felgene som står på skal bli vinterhjul og disse blir http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12835319&sid=xz4cbaaqGzi319783&WT.svl=Link

blir nok sommerhjul.

skal også vurdere de i 19, men da må jeg senke bilen og det koster MASSE.

Her er bilder av bilen:

lalreyfg7hrb8ooa0rgn.jpg

5qh1nutfzqa853gi5yyn.jpg

s80hin6r4zrysyczyq0n.jpg

ho53vlbpf0h3xsk6p58e.jpg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gratulereer så meget med flott bil. 996 er en av mine favoritter og den gjør seg svært godt i sølv. Selv har jeg kun kjørt 996 med automatgir, men jeg antar at du ønsker å røre i gryten selv.

Om jeg var deg ville jeg gjort noe med eksosrørene. Pre-facelift enderør ser litt rare ut sammenliknet med de som kom til faceliften.

Skrevet

Gratulerer så mye med ny, grom bil Andreas, dette var vel fortjent etter lang, lang ventetid.. :)

Kjørte forbi Stenshagen istad og så faktisk en helt lik med disse prøve/toll-skiltene.. Det var vel ikke tilfeldighvis din jeg så..? :wink::D

Skrevet

Håkon: Dette er prefacelift pottene, jeg har oppgraderte potter, dvs de store som er fra 2002.

ze9aje2211dzth6uih17.jpg

Lianlidude: Er en 3,4 liter uten turbo med 300 hester så det duger!! En annen ting jeg også liker er at den er morgen gretten, dvs at den bråker ekstra mye når eksosanlegget er kaldt.

Saltkjelen: Ja det har vært lenge å vente og mye rare biler jeg har lånt i mellomtiden. Var så sinnsykt moro å hente den! Så den på havna i gøteborg med sykt mange andre biler, fikk nøklene og den startet på første.

Så tittet jeg over bilen:

1 den var ikke røyket i!! Herlig

2 Bulken på venstre bakskjerm var kjempe liten, hadde problemer med å finn den.

3 de hadde oppgradert eksos(orginalt)

4 Cd spiller og oppgradert stero, skulle vært kasset spiller

5 ikke kantkjørte felger og halvt mønster igjen på dekkene, men "bare" 265 ikke 285.

6 I USA er det ikke kultur for å stemple service heftet, men selger hadde hele service historien og lagt den med!

Skrevet

Ok. Mulig jeg tar feil. Jeg trodde det var disse eksosrørene som faceliften kom med. 996carrera2.jpg

Mange sier at 996 var en relativt myk bil, og ikke noen ekte porsche, men jeg syns faktisk en 996 er enda tøffere enn 997. Godt du har oppgradert stereo. Standard stereo låter nesten like ille som BMW Business anlegget.

Skrevet

Grattis med fet vogn, når valget først ikke skulle være BMW, så er dette en veldig grei bil :clap: hehe. skulle ønske jeg hadde cash til en porsche selv :D

Skrevet
Ai fet bil, du som hadde den på DN skicup på fredag med prøveskilter ;)

Stemmer det! Jobber på stenshagen(rød) så kjørte for vårt lag, var nummer 7. Du da hvilket lag var du på? Jeg måtte dra mitt under middagen, begynnte å snø ganske greit og jeg har bare sommerhjul.

Håkon: Jeg tror kanskje du har rett!. ikke vet jeg men synes de pottene jeg har nå er skikkelig kule så de blir på, med mindre jeg skulle oppgradert til sportseksos, men det gidder jeg neppe. At bilen er mykere kan sikkert stemme og den har ikke like kule lykter som andre generasjoner av 911, men den er fantastisk å kjøre.

Vurdere å senke den 20mm, men bare for jobben skulle de ha over 10 000. tok ca 9 timer.

En av oppretterne våre skal se på bilen om ikke så lenge, han har jobbet med vag biler. Hvvis kan gjør det for meg jeg kjøper delene selv og tar 4hjulkontroll på jobben blir det nok rimligere! Men har lyst til å bruke minst mulig penger på bilen.

Ivlund: kjører bmw gjennom jobben(bmw selger) hele tiden derfor kan jeg kjøre noe annet privat.

Skrevet

Husker ikke lag nummer men jobber i Ementor, tapte ganske greit :)

Hadde selv på sommer hjul så dro faktisk før middagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...