Gå til innhold

Sommerfelg tråden

Share

Anbefalte innlegg

te høyere ET te lengre ut står senteren trurdde eg?

Motsatt.

Et42, vil det si at felgene står lenger inne eller ute iforhold til et35?

Lenger inne. Innpresset er et mål på hvor langt inn felgens anleggsflate står i forhold til felgens vertikale senter.. hvis det var en forståelig måte å si det på? Hvis anleggsflaten er midt i felgen, så er det ET0.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk for nyttig lærdom :)

Mysild: Nei jeg er ikke følsom for subbing vil jeg påstå.. ved akslerasjon subbet det, ved svinging subbet det og små dumper i asfalten/brå svinger så skrapet det rett og slett!:P Noe jeg ikke kan leve med :)

Litt OT i denne tråden, MEN det skal ikke subbe slik med disse dekkene og den dimensjonen..

Sikker på at demperne er i orden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sommeren er i full anmarsj og jeg gikk til innkjøp av nye felger og dekk. Jammen ble jeg rimelig fornøyd, så det som mangler nå er litt senking på den for å få vekk cross-country følelsen! :)

ua8b6842e23bb0vot1lz_thumb.jpg

dwzoniph0u2w988botkw_thumb.jpg

9fi4eh3w30zihc3vp96l_thumb.jpg

33ifxgrvkh00ktpkhfii_thumb.jpg

Kameraet/bildene er så som så, men det får bare være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja de er ganske blå. Det er innleggsringer med dioder loddet i hver sin ende av ringene, som jeg har koblet sammen og ettermontert. Tenkte jeg skulle prøve de og se hvordan det ble, inntil jeg eventuelt kjøper skikkelige angel eyes. De vises ikke spesielt godt på dagtid. :)

b98jreyggag7b9lye3q8_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver på enda et par bilder jeg :)

EspenO sin og min sine biler etter en liten vårpuss! Bildene er tatt i går (torsdag) i deilig vårsol! Digg! :mrgreen:

IMG_3506-01.jpg

IMG_3583-01.jpg

IMG_3529-01.jpg

Du tar jaggu fine bilder!!! Gøy å se bilbilder av høy kvalitet.

Hva slags optikk og instillinger bruker du? Er de etterbehandla noe? Er nemlig overtakknemlig for tips før jeg skal pusse og fotografere i helga ;)

Kan jo være interessant for andre her også det, for det er mye dårlige bilder ute og går. Er det ikke interessant kan vi godt ta det på pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar jaggu fine bilder!!! Gøy å se bilbilder av høy kvalitet.

Hva slags optikk og instillinger bruker du? Er de etterbehandla noe? Er nemlig overtakknemlig for tips før jeg skal pusse og fotografere i helga ;)

Kan jo være interessant for andre her også det, for det er mye dårlige bilder ute og går. Er det ikke interessant kan vi godt ta det på pm.

Ser ut som han bruker Canon 30D, og to forskjellige linser. Canon 50mm f/1.4, og mest sannsynlig Canon 24-70 f/2.8L. :wink:

Du ser men en gang når det er brukt speilrefleks med gode linser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :)

Ganske riktig som E.H.D skriver. På disse bildene har jeg brukt mitt Canon 30D. Første og andre bildet er tatt med Canon 24-70mm F2.8 linsen og det siste er tatt med Canon 50mm F1.4 linsen. Sistnevnte er ekstrem valuta for pengene når det gjelder bil-bilder. På alle disse bildene bruker jeg størst mulig blender (blenderprioritet).

Etterbehandler farger og kontraster i RAW Shooter og crop&resize i Paint Shop Pro XII. Kommer antagelig til å skrive en eller flere artikler i nærmeste fremtid på evo.no om "hvordan fotografere biler". Ulike teknikker osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...