zH- Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Endelig kjøpt min egen bil Valget falt på en e39 523iAT. Har hatt bilen i 3 uker på fredag, og er storfornøyd Utstyr i bilen: -Sort sportskinn -Shadowline -4:3 navi pro med hifi pro (dsp) -El takluke 4xvindu og speil -Org Xenon -2 sone klima -Regnsensor -Dome lys -Tonede ruter fra b stolpe og bak -AC Schnitzer type III sommerfelger (245/40-18) (tror det var det meste, oppdaterer hvis jeg kommer på mer ) Planer for bilen: -M5 front -Xenon i lang og tåkelys -Muligens nye lykter med AE -Sportsratt -Toning av framruter -Annen endestuss på eksosen -Bakrutespoiler Bildene er av min og en kompis sin 320dT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Ser fin ut den! Hvor gammel og hva er km? Liker godt planene dine Ivrig på innlegg ser jeg utifra medlemsdato og antall innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 Det er en sen 97mod 200k km har den gått. Ja har lest mye her siden da, men har ikke kjøpt bil før nå, så har ikke vert så mye å skrive om skal vel få det opp fort nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 Har montert led pærer i parklysene som skulle være "xenon white". Var vel mer Xenon blue egentlig, men så bedre ut enn de orginale lysene vertfall Fikk ikke til noe bra bilde av det. Bilde av sommerfelgene som skriker etter å få kjøre litt venter på dekk til de, da det ene er pungtert. Noen bilder av nyvasket bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 Da har jeg fått på sommerfelgene Likte de egentlig ganske godt, men bilen trenger litt senk i mine øyne! Når jeg skulle åpne døren i går sto jeg pluttselig med handtaket i hånden. Noen som vet hva det koster for nytt og evt om jeg kan flytte fram det fra bakdøren intill videre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Hehe, trodde faktisk du hadde gjort noe så grusomt som å fjerne dørhåndtakene.. Merkelig at det knakk.. Men er det bare plast, er det neppe dyrt.. Ring GS bildeler, de sender i konvolutt og du kan betale faktura.. Fine felger, men bilen trenger sårt en liten senk ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 Hehe, skal nok få på nytt handtak ja Det er faktisk ganske solide handtak (støypegods), men knakk rett av :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Dørhåndtak kommer vel ulakkerte, må vel påregne lakkering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 Dørhåndtak kommer vel ulakkerte, må vel påregne lakkering.. Regner med det ja! Lurer på å lakkere trelistene inne i bilen samtidig i bilens farge. Er vel billigere å ta det i en runde istede for to? Hva tror dere om listene i bilens farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Dørhåndtak kommer vel ulakkerte, må vel påregne lakkering.. Regner med det ja! Lurer på å lakkere trelistene inne i bilen samtidig i bilens farge. Er vel billigere å ta det i en runde istede for to? Hva tror dere om listene i bilens farge? E46 har enkelte biler som har interiørlister lakkert i bilens farge, vet ikke om det er noe Invidual opplegg? Hva slags farge er det på bilen din?Orientblå? Syns felgene dine er mindre pene, men hver sin smak, ville kanskje hatt på noe større, er dette 17"? 18 eller 19" er gull på E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet April 25, 2008 Forfatter Share Skrevet April 25, 2008 Dørhåndtak kommer vel ulakkerte, må vel påregne lakkering.. Regner med det ja! Lurer på å lakkere trelistene inne i bilen samtidig i bilens farge. Er vel billigere å ta det i en runde istede for to? Hva tror dere om listene i bilens farge? E46 har enkelte biler som har interiørlister lakkert i bilens farge, vet ikke om det er noe Invidual opplegg? Hva slags farge er det på bilen din?Orientblå? Syns felgene dine er mindre pene, men hver sin smak, ville kanskje hatt på noe større, er dette 17"? 18 eller 19" er gull på E39. Er 18" felgene, men e39 sluker jo felger Er ikke så begeistret for felgene jeg heller, men synes de ble bedre enn jeg hadde trodd. Mulig de blir byttet ut til neste år hvis jeg har råd! Fargen er en eller annen bmw-svart. Ikke helt sikker på hvilken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå