tinnsoldaten Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Her e litt bilder av siste endringer på styling fronten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Yess, denne var rett å slett meget gjennomført stylet . Har du noen heftige sommersko? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Fin farge Fortjener noen skikkelige felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Steike, dette var gjennomført gromt. Jeg liker at du tør å skille deg ut med et slikt panser og jeg har virkelig sansen for bulen på panseret. Jeg tror imidlertid det hadde vært enda finere om luftinntakene ikke hadde vært der, men i og med at de er der skal du ha for at du tør å gjøre noe slikt noe. Ellers ser det meste svært bra ut, jeg ville imidlertid ha byttet ut baklykter og fått høyre eksos ikke fullt så dominerende.. Pøs på med flere bilder og gjerne med noen gromme hjul.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 Disse skal på , venter på nye dekk bak.... Soting av rutene står også for tur , så er det stopp på styling fronten... Inntil videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 Det som er gjort: 1)Front Carbon splitters 2)Matt svart grill 3)Carbon , svart/hvit panser emblem 4)Vorsteiner panser med dome og lufte ventiler 5)Orginale M5 speil 6)M-pakke 7)Carbon emblem til alle hjul 8)Byttet baklykter med nye , sotet hvitdel , LED innsats. 9)AC spoiler på bakluken 10)M5 skiltdeksel(gjør hele lokket gjevnt) 11)Eisenmann sportseksos 12)Eisenmann quad diffusor 13)Re-map av Chip gjort i benk 14)Pierburg luftmengdemåler med kompensator , mer trøkk. 15)KN Sportsluftfilter , filterinnsats. Bedre respons. Jepp , thats it.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 En av de fetere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Så flere bilder i dekk- tråden din Annet bil & motorprat! Fete og riktige dim. på sommerhjula . Men look'n på felgene er ikke min favoritt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 Har snust litt på litt andre felger.... De to nederste her lurte jeg på om det var noen i Norge som solgte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sycho Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 De mipo eller miro felgene med rød kant var dritfete!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Dette var jo en fet 5'er. Blå med carbon minner jo litt om min. Hva heter den blåfargen, det er jo ikke så often jeg ser blå 5'er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 A07 e koden , og heter mystic blue. Ganske greit fargespill i fargen synes jeg. Hadde mest lyst på titangrå , likte best blandingen av den fargen og carbon detaljer. Men det gjorde seg med denne blåfargen også synes nå eg. Har ikke sett så mange med denne blåfargen og carbon styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Har snust litt på litt andre felger.... De to nederste her lurte jeg på om det var noen i Norge som solgte... Du mener ikke at du har vurdert å putte de øverste felgene på den nydelige bilen din? Huff og huff Miro felgene er ok, men synes den timeattack stilen begynner å bli litt kjedelig og oppbrukt. CSL replika hjula er nice, men disse får du bare i 19" - og du må jo ha 20" på 5'ern din Det ser ut til at du liker svarte felger - hvorfor ikke gå for en type med litt mer kant, feks Breyton Spirit i sort utførelse: Men vi har jo alle forskjellig smak, jeg bare legger til hva jeg synes hadde blitt fint... Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Nice! Rå bil du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Kjempepen bil! Vi har gjort mye likt, ser jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå