Mr.Silver Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Det ble jo bra det Hvilke grøftelyspærer er det du har kjøpt igjen? Kjøpte på GS bildeler jeg. De hvite de har, ikke de blå. de så litt for blå ut etter min mening. Hvordan skiftes disse pærene? Er det en pære for hver ring? skru av dekket og fremerste halvdel av innerskjermen, så ser du et lite firkantet deksel som stikker litt ut. Ta av det, pæren er festet med to skruer. så er det bare ta av kablene å sette sammen igjen med ny pæren i. her står noe: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=28879 Takker forresten E.H.D for denne linken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Hvordan skiftes disse pærene? Er det en pære for hver ring? Glemte å svare på det det siste, er en pære for hver side. altså to stk totalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Ble meget pent dette, sjønner ikke hvorfor bmw ikke lager med hvite pærer orginalt?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Kjøpte på GS bildeler jeg. De hvite de har, ikke de blå. de så litt for blå ut etter min mening. Jeg tenkte på tåkelysene og ikke Angel Eyes'ene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 Kjøpte på GS bildeler jeg. De hvite de har, ikke de blå. de så litt for blå ut etter min mening. Jeg tenkte på tåkelysene og ikke Angel Eyes'ene. Jeg kjøpte på samme plass som du.. den linken du la ut på nett. går å venter på de.. fikk de ikke idag heller :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 Ble meget pent dette, sjønner ikke hvorfor bmw ikke lager med hvite pærer orginalt?.. godt sprøsmål du gitt.. men er vell bare sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Ble MYE penere med de nye parklysene! Videre planer eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Lekker bil, hvor mye ligger disse bilene på idag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 Ble MYE penere med de nye parklysene! Videre planer eller? Videre planer blir vell diverse carbon, 20" felger og litt senk. da er jeg i mål tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 Lekker bil, hvor mye ligger disse bilene på idag? Litt forskjellig, men med m-sport så må men litt over 400000 tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 Et lite bilde av bilen med 20". 10*20 bak og 8,5*20 fram. husker ikke hva innpresset var på felgene, men her er iallefall et bilde:) Dårlige bilder, men bedre enn ingenting Fikk skiftet grøftlysene mine idag. Ble veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Ser der var lysa på plass, ble bra det Er det de 20" som du lånte, ser ut som Larzon felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 Ser der var lysa på plass, ble bra det Er det de 20" som du lånte, ser ut som Larzon felger. Nå er lysa på plass vettu Det er de 20" jeg lånte ja.. Stemmer at det er Larzon felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Kjøpte du Mtec Cosmos Blue Halogen tåkelyspærer? Nå har jeg bestilt Mtec Super White Halogen tåkelys. Mest for moroskyld for å se forskjellen til Cosmos Blue pærene, som jeg synes har en anelse for mye blått lysskinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 Kjøpte du Mtec Cosmos Blue Halogen tåkelyspærer?Nå har jeg bestilt Mtec Super White Halogen tåkelys. Mest for moroskyld for å se forskjellen til Cosmos Blue pærene, som jeg synes har en anelse for mye blått lysskinn. Jeg kjøpte Mtec Cosmos Blue Halogen tåkelyspærer ja.. synes det ble kjempe bra jeg sammen med parklysene fra gs. Vurderte å bestille begge to jeg også får å se hva som var best. Må få se bilde når du har fått de hvite da med en av hver lissom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå