StigJ Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Stig glimtet også innom en liten stund, men han klarte ikke å beherske seg på slutten så vi måtte sende han hjem så han kunne skru mer anlegg! Ja her har du virkelig fått abstinensene mine dokumentert. Endte med at jeg måtte mekke litt etterpå ja. Så da ble taktrekket i bilen skrudd ned og opp igjen. Byttet ut takantennen og smørte opp takluka. Og byttet sub Dette gjorde jeg etter jeg hadde bytta til "sommerdekk" på konebilen og mekka litt på en E36 M3 (som forøvrig er superstrøken og til salgs. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link )Klokka runda visst 03.00 før jeg kom meg hjem. EDIT: Ble det biff på dere i går da? Og gratulerer igjen med dagen i går Upperhouse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Upperhouse Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Stig glimtet også innom en liten stund, men han klarte ikke å beherske seg på slutten så vi måtte sende han hjem så han kunne skru mer anlegg! Ja her har du virkelig fått abstinensene mine dokumentert. Endte med at jeg måtte mekke litt etterpå ja. Så da ble taktrekket i bilen skrudd ned og opp igjen. Byttet ut takantennen og smørte opp takluka. Og byttet sub Dette gjorde jeg etter jeg hadde bytta til "sommerdekk" på konebilen og mekka litt på en E36 M3 (som forøvrig er superstrøken og til salgs. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link )Klokka runda visst 03.00 før jeg kom meg hjem. EDIT: Ble det biff på dere i går da? Og gratulerer igjen med dagen i går Upperhouse!!! Jepp, det ble noen svære biffer på oss! Og igjen takk for gratulasjoner! Nå kan jeg endelig kjøpe sprit lovlig! Forresten, smakte rattet ditt godt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 HAHA!!! Jada god søtsmak på det... Reina snope... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Endel flotte biler, men var der ingen e60'er eller e90'er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Jo, var en sølvgrå E60, Men ingen E90 desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 2 bad eg måtte sitta barna vakt så tiligt på kvelden. eg va vell fordufta når de fleste kom :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Så så vidt bilen din, men du forsvant desverre. Men bra stuck på den så det ut som... Du må ta turen til krsand neste helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Den inkagule e 30 man skimter i bakgrunnen av noen av bilda er den m50 motor i? og et veldig lett gjennkjennelig reg nr? BN25000 kanskje? Så artig da.. En kamerat av meg som bygde den.. Har ikke noen bilder av den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Mange fine biler, synd eg ikkje visste at dette var sko eg dratt ut min ifra støvlageret og gjort litt skam på treffet. ratlook hadde sansen for felgene dine tommy når di stod på bil. spesielt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 kom på treff i krsand til lørdag klokka 3 da kjetta og alle dere andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 Mange fine biler, synd eg ikkje visste at dette var sko eg dratt ut min ifra støvlageret og gjort litt skam på treffet. ratlook hadde sansen for felgene dine tommy når di stod på bil. spesielt Va du der Kjetta? såg deg ikkje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 han har vel bare sett bilder går jeg utifra slik jeg leste posten hans... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj Feed Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Eg kunne desverre ikkje komme... Men eg er klar for eit nytt treff!! Skal til kr.sand til helga!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Så litt nille-gull ut de felgene, Tommy.. Ble litt bom, men det kan jo uansett ikke ødelegge en strøken M3 gt.. Mange fine biler der ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 Så litt nille-gull ut de felgene, Tommy.. Ble litt bom, men det kan jo uansett ikke ødelegge en strøken M3 gt.. Mange fine biler der ja.. Poenget var at jeg ikke ville ha en "lys" gullfarge, men en litt mørkere. Jeg er fornøyd selv, å felgene skal hovedsaklig brukes til banekjøring. Fargen er forøvrig en original BMW farge 476 Ambra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå