Gå til innhold

Bimmerstreff Sandnes/Stavanger BILDER

Tommy
 Share

Anbefalte innlegg

Stig glimtet også innom en liten stund, men han klarte ikke å beherske seg på slutten så vi måtte sende han hjem så han kunne skru mer anlegg!

_MG_0083.jpg

Ja her har du virkelig fått abstinensene mine dokumentert. Endte med at jeg måtte mekke litt etterpå ja. Så da ble taktrekket i bilen skrudd ned og opp igjen. Byttet ut takantennen og smørte opp takluka. Og byttet sub :twisted: Dette gjorde jeg etter jeg hadde bytta til "sommerdekk" på konebilen og mekka litt på en E36 M3 (som forøvrig er superstrøken og til salgs. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link )Klokka runda visst 03.00 før jeg kom meg hjem.

EDIT: Ble det biff på dere i går da?

Og gratulerer igjen med dagen i går Upperhouse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stig glimtet også innom en liten stund, men han klarte ikke å beherske seg på slutten så vi måtte sende han hjem så han kunne skru mer anlegg!

_MG_0083.jpg

Ja her har du virkelig fått abstinensene mine dokumentert. Endte med at jeg måtte mekke litt etterpå ja. Så da ble taktrekket i bilen skrudd ned og opp igjen. Byttet ut takantennen og smørte opp takluka. Og byttet sub :twisted: Dette gjorde jeg etter jeg hadde bytta til "sommerdekk" på konebilen og mekka litt på en E36 M3 (som forøvrig er superstrøken og til salgs. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link )Klokka runda visst 03.00 før jeg kom meg hjem.

EDIT: Ble det biff på dere i går da?

Og gratulerer igjen med dagen i går Upperhouse!!!

Jepp, det ble noen svære biffer på oss! Og igjen takk for gratulasjoner! Nå kan jeg endelig kjøpe sprit lovlig! 8)

Forresten, smakte rattet ditt godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den inkagule e 30 man skimter i bakgrunnen av noen av bilda er den m50 motor i? og et veldig lett gjennkjennelig reg nr?

BN25000 kanskje?

Så artig da..

En kamerat av meg som bygde den..

Har ikke noen bilder av den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine biler, synd eg ikkje visste at dette var sko eg dratt ut min ifra støvlageret og gjort litt skam på treffet. ratlook :lol:

hadde sansen for felgene dine tommy når di stod på bil. spesielt

Va du der Kjetta? såg deg ikkje :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt nille-gull ut de felgene, Tommy.. :P Ble litt bom, men det kan jo uansett ikke ødelegge en strøken M3 gt.. :)

Mange fine biler der ja..

Poenget var at jeg ikke ville ha en "lys" gullfarge, men en litt mørkere. Jeg er fornøyd selv, å felgene skal hovedsaklig brukes til banekjøring. Fargen er forøvrig en original BMW farge 476 Ambra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...