ingard Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Bmw'er som ikke ser bra ut i mine øyne er e36 og e39.. blir ikke noe bedre med " litt felger/senk/m-tech " Smaken er som baken... Sa han som har bestilt 1-serie coupe.. Men, ja...tror denne debatten bare blir tull av jeg.. Ja, hva er vitsen med at folk ramser opp BMW'er de ikke liker.. Nei, denne tråden er en fiasko!
Eksos Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 1serie coupe/cab kan jo bli grisefeit med noen modifikasjoner.. Brukte 15min på photoshop, og mener selv det er som natt og dag Når det gjelder stygg bil har jeg aldri likt fronten på 2000 cs, men linjenne ellers er lekkre!
ArildJr Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 e28 må være den styggeste bilen bmw har lagd. e60 er etter min mening den peneste bilen du får for tiden! Den er bare rålekker.
Saltkjelen Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Ser det er mye delte meninger her (og det er bra) om de forskjellige modellene. Jeg må, som tidligere E60 eier og nåværende E61 eier få lov til å si at dette ikke er noen gubbebil. Av sedan og stasjonsvogn modeller er jo E60/E61 noe av det sprekeste man virkelig kan få tak i, fins ikke gubbete i det hele tatt. Jeg er enig i at 16" og en ribba E60 ikke er noe fresht, men det er da virkelig ikke E39, E36, E46 eller hvilken som helst annen BMW det måtte være heller...
Joe Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 E36 (ligner paa 80talls volvo) og Z3 (froske) coupe. UTEN TVIL..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå