Gå til innhold

Bmw treff for Oslo området. Nytt treff 8.6 kl. 14.00 @ IKEA!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okej, må bare vite hvor jeg skal ta av eventuelt. Sist jeg var på strømseveien kjørte jeg meg helt bort noen timer når jeg prøvde finne veien tilbake mot Drammen. Hadde det ikke vært for alle enveisekjøringene hadde det vært enklere. Ja ja finner vel ut av det får jeg muligheten ;-).

• Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Okej, må bare vite hvor jeg skal ta av eventuelt. Sist jeg var på strømseveien kjørte jeg meg helt bort noen timer når jeg prøvde finne veien tilbake mot Drammen. Hadde det ikke vært for alle enveisekjøringene hadde det vært enklere. Ja ja finner vel ut av det får jeg muligheten ;-).

Når du kjører tilbake fra Ikea mot oslo skal det være skiltet mot drammen. Så det bør gå greit :) Jeg kan sende deg tlf. nr mitt på pm hvis du ønsker, så kan jeg møte deg en plass hvis du har problemer med å finne fram. :)

Skrevet
Jepp pm, det høre fint ut Mexos :-).

Du kan også bare ringe meg. Jeg bor rett vedsiden av IKEA.

Men, du trenger egentlig bare kjøre mot gardermoen.. gjennom oslo. så ser du ikea på venstrehånd rett etter å ha passert statoil.

Skrevet

Ja snør som faen her i Holmenkollen. Glad jeg ikke har lagt om. Regner med mye smelter til imorgen da det kun er meldt snø idag. Dritt altså, jeg ville ha vår nå. Bilen blir så skitten når veiene er våte :(

Skrevet
Du får flytte ned fra fjellet. Her i lavlandet (tåsen) har vi ikke snø i det hele tatt

Vinteren er snart over ;) Dessuten trives jeg godt oppi åsen. :lol:

Skrevet

flott mikke :) Har sluttet å snø nå og er pluss ute så den smelter. Er også meldt sol på formiddagen imorgen og 7 grader på dagtid så vi får krysse fingrene for at det er sol enda klokken 2 og 7 grader :) Veiene vil da forhåpentligvis være tørre slik at man kan vaske bilen :)

Skrevet

Ja den lille snøen som kommer nå i såfall blir ikke liggene uansett! Kjører på sommer dekk nå:) Er tørt å fint på veiene her oppe også.Må få vaska bilen litt før vi kommer innover ;)

Skrevet

Ikke noe problem med snøen. Jeg kjørte fra Lillestrøm til Skien idag i den verste snøføyka. Vurderte når jeg passerte Holmestrand å snu ettersom det ble slaps på motor veien. Gikk greit, på hjemturen var veiene bare igjen.. Det var nok forhåpentlighvis den siste snøen som kom i år.. :)

Skrevet

hvor lenge sånn ca varer det imorgen? er på kurs med jobben imorgen til klokka 4.. kurset er i oslo da, så hadde vært arti å svippa innom på hjemturen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...