Bmwfanatic Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 var ikke helt med på den kommentaren der, men fikk igjen det jeg ga for turbokitet på skatten.. hyggelig melding å få
Fredrik Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 var ikke helt med på den kommentaren der, men fikk igjen det jeg ga for turbokitet på skatten.. hyggelig melding å få Klart... jeg forsøkte kun å poengtere at man får tilbake penger fra staten fordi man allerede har betalt for mye skatt...
bård Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Klart... jeg forsøkte kun å poengtere at man får tilbake penger fra staten fordi man allerede har betalt for mye skatt... Virker nesten som noen tror de har vunnet i lotto når de får igjen på skatten:)
Ron Jeremy Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 Klart... jeg forsøkte kun å poengtere at man får tilbake penger fra staten fordi man allerede har betalt for mye skatt... Virker nesten som noen tror de har vunnet i lotto når de får igjen på skatten:) Vel, jeg og kvinnen fikk igjen tilsammen 45 store, det er bedre enn Lotto spør du meg, da jeg evt bare "vinner" 48 spenn og slike bagatell summer.
Espen M33 Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Pga spesielle omstendigheter havnet jeg på minus 18 i år... Det var jo akkurat det jeg trengte nå når jeg holder på å flytte inn i ny leilighet
BimmerKing Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 8200 rett vei jeg MEn de går nok i det store sluket
Humman Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Har ennå ikke vært hjemme å åpnet postkassene ennå, men siden M6 felger er snart på vei så håper jeg virkelig det går i pluss i år å
ehrnst Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 fikk igjen 3500 men etter å ha skrevet på kjøring til/fra jobb kommer jeg vel opp i en 10k til sammen
codex Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 fikk igjen 13 300, ikke sånn super mye. Men er fornøyd jeg i gjor måtte jeg betale 5500. s
zH- Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 gikk i 0 begynte som lærling i august, og tjener så dårlig at det gikk innenfor frikortgrensa blir spennende til neste år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå