Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
var ikke helt med på den kommentaren der, men fikk igjen det jeg ga for turbokitet på skatten.. hyggelig melding å få :)

Klart... jeg forsøkte kun å poengtere at man får tilbake penger fra staten fordi man allerede har betalt for mye skatt... :wink:

Skrevet

Klart... jeg forsøkte kun å poengtere at man får tilbake penger fra staten fordi man allerede har betalt for mye skatt... :wink:

Virker nesten som noen tror de har vunnet i lotto når de får igjen på skatten:)

Skrevet

Virker nesten som noen tror de har vunnet i lotto når de får igjen på skatten:)

Vel, jeg og kvinnen fikk igjen tilsammen 45 store, det er bedre enn Lotto spør du meg, da jeg evt bare "vinner" 48 spenn og slike bagatell summer.

:roll:

Skrevet

Har ennå ikke vært hjemme å åpnet postkassene ennå, men siden M6 felger er snart på vei så håper jeg virkelig det går i pluss i år å:)

Skrevet

fikk igjen 3500

men etter å ha skrevet på kjøring til/fra jobb kommer jeg vel opp i en 10k til sammen

Skrevet

fikk igjen 13 300, ikke sånn super mye. Men er fornøyd jeg :) i gjor måtte jeg betale 5500.

s

Skrevet

gikk i 0 ;) begynte som lærling i august, og tjener så dårlig at det gikk innenfor frikortgrensa :) blir spennende til neste år ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...