BimmerKing Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Done Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Da er det gjort. Mener jeg så hvite baklys til e34 touring i den nyeste GS katalogen. Noen som husker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Mener jeg så hvite baklys til e34 touring i den nyeste GS katalogen. Noen som husker? Har sjekka før, og sjekka akkurat en gang til nå! Desverre ingen pene baklys til Touring . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 Da har jeg maila den kampanjen til Kinnby Skulle gjerne hatt flere underskrifter men.. Takk til dere som har undertegna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Må vel være et bra Norsk bidrag dette da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Meget gledelig svar folkens: Hej Knut! Tack för ditt enorma intresse! Vi hoppas kunna tillverka de blinkersglasen snart igen, vi har dock haft ont om tid vid sidan om våra dagliga arbeten och dessutom svårt att få till tid i maskinerna vi tillverkar produkterna. Jag tackar för ditt engagemang och din uderskriftslista, man ser tydligt att det finns ett intresse, och vi ska göra vad vi kan för att få till stånd tillverkning. Återkommer på hemsidan och vi kan tillkännagiva datum snart. För försäljning till Norge är det enklast att göra en leverans, där en kontakt person sedan ombesörjer utskicken till respektive beställare, dvs en sambeställning. Mvh Mats Kinnby Kinnby Motorsport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Signerte jo jeg også.. nr. 40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Kjempegreier Så hvem tar på seg å ta inn order når den tid kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Kunne det kanskje bli tatt gjennom bimmershoppen da, mot at Gunnar? får litt for jobben? *jeg har hvite lykter bak på min E34 så jeg trenger ikke* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lfossheim Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Signert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Kunne det kanskje bli tatt gjennom bimmershoppen da, mot at Gunnar? får litt for jobben?*jeg har hvite lykter bak på min E34 så jeg trenger ikke* Er jo en ide? Vi får høre med Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 PM sendt Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå