majuz Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Driver og lurer litt på og kjøpe en E38 av faren til dama da han sikler på litt nyere bil.. Bilgal mann.. Husker ikke helt årstallet i farta.. Men er vel mellom 1994-2001 Litt mer om bilen, det er en 740ia med m62-b44 motor.. Holdbar motor? Lurer på om det er noen store svakheter med denne bilen, og om noen har noen gode grunner til at jeg ikke skal kjøpe den.. Skulle få den for litt over 100 Mer info om bilen kommer senere.. [Edit;] Er snakk om 1994/06 tror jeg, ifl RealOEM iaff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 bump! Synspunkter på bilen ønskes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Bilder hjelper jo alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Fikk låne en slik en gang med "alt" utstyr og den var ihvertfall en drøm å kjøre! Eneste er vel at den koster litt å bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Mycket grej pris iallfall Gå for gull ! E38 er sjefsbørse. Jeg hadde ikke tvilt et sekund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Jeg har hatt E38. NYDELIG bil å se på,å kjøre å eie! Ett eneste minus jeg merka; det er fryktelig mye elektronikk, og bilen er jo gammel og elektronikk har en tendens til å bli tullete og vanskelig når bilene er proppet med det ogdi er gamle...men til den prisen har du jo råd til å plages litt vanligvis ligger jo 740 på ca 140/150 + ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Hmm, må få henta litt mer info og tatt noen bilder.. Er vel forøvrig m60b44 og ikke m62b44 motor hvis det er 94 mod? Bare lurer litt på om jeg tar meg vann over hodet sånn kostnadsmessig.. Men burde vel gå greit, er snart ferdig med lærlingtiden og stiger "litt" i lønn.. *prøve og fikse noen bilder* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 til 100k vil jeg nesten våge å si at du er dum om du ikke tar den. er nok m60b40 i 94 modellen, ble m62 i 96. mye utstyr i bilen? her kan du sammenligne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1846431 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå