-Anders- Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Hva er vitsen i å ha en bil du ikke bruker? ehh.. men strøken var den.
Alex88 Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 FY FAEN, ser ut som om han vasker under bilen etter hver kjøretur også Clean
carlhaakon Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 er jo moro med folk som virkelig tar vare på bila sine
Ad|oS Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Var hvertfall fin og ren, eg satser på annet vedlikehold er gjort like grundig. Bilen er jo pen uansett hehe
Werther Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Han burde beholdt den, før en tosk kjøper den bruker den som "skrensetralle" eller lignende. Nok av strøkne "museum-biler" blir kjøpt av pengesterke tosker som ødelegger de.Tenk verdien på bilen om 10-15 år, om den får stå i ro. Hvis man vil ha museumsgjenstander kan man kjøpe kunst o.l. Ser ikke vitsen i og la tidenes beste M-bil støve ned i garasjen. Den er jo lagd for å brukes hardt - hvis du mener at å kjøre en bil er det samme som å ødelegge, er det vel du som er skadet her. Folk som kjøper biler for å spekulere i verdiøkning er ikke bilinteresserte. Skal uansett mye til for at den nåværende verdi øker.
Hyggmaister Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 helt sykt, var en venn av kong helle skjøl Siden du er en venn av "kong helle" sjøl vet du sikkert også at Konghelle er en tverrgate av Trondheimsveien hvor forretningen lå tidligere (nærmere bestemt på Sinsen) og ikke en person... Jeg tolka nå dette som at selgeren, som "m3thecar" hadde vært hos besøk hos, i tillegg til å ikke mangle penger, også var en venn av kong helle "sjøl" - altså sjefen der Ellers - strøkent! Hadde nesten vært redd for å bruke den!! hehe
bad_ip Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Skjønner ikke vitsen med å kjøpe csl uten å bruke den på bane... kunne heller kjøpt vanlig m3 da.
Turtiss Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Ok! Legger merke til hva alle sier her, at de fleste her hadde brukt bilen på bane osv. Men for å vri om tankegangen, hva tenker dere om ti år, når dere kanskje har råd til en slik bil? Da er vel en strøken CSL mye feitere enn en slarkete CSL som har blitt godt brukt av en tosk? Folk har mye forskjellige meninger, men jeg synes det er mye kulere å ha en strøken grombil, som blir godt tatt vare på og "IKKE BRUKT som herjebil"
Steffan C Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Ok! Men for å vri om tankegangen, hva tenker dere om ti år, når dere kanskje har råd til en slik bil? Da er vel en strøken CSL mye feitere enn en slarkete CSL som har blitt godt brukt av en tosk? Selvfølgelig er jeg enig i at en slarkete mot en velholdt CSL ikke er et vanskelig valg. Men tror nok de som eier en CSL, er entusiaster og tar godt vare på den. Denne modellen er produsert for banekjøring, så får den entusiastisk og riktig "pleie", så hadde ikke jeg hatt noe problem å kjøpt. Hadde f.eks ikke hatt noe problem å kjøpt en CSL fra Tommy(Kongen av bilhold). Selv om jeg vet at den hadde hatt mange km sidelengs hvert år .
Fredrik Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Dette er uten tvil en meget fin bil, men umiddelbart vil jeg faktisk mene at den er litt for dyr. E92 335i kommer snart med 355 HK og godt over 400 Nm... og den koster i dag ca. 850 festblanketter. Jeg vet selvfølgelig at E46 M3 CSL er en unik modell, men allikevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå