Gå til innhold

Ny bil..! 94` BMW M3 3.0 :) (motorbilder s.3)

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med en sinnsyk 14år gammel bruktbil! Keep it clean!

Fint at den ble kjøpt av noen som har den som Andre/Tredjebil, Ingen pendling med denne vogna! Med mindre du skal vise den frem på jobben;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange gode tilbakemeldinger:) Er storfornøyd med bilen på alle måter! Skal som sagt holde den orginal ja.. men lurer på noen litt grommere m-felger.. hva heter de som ser litt penere ut? Orginale m3 felger altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med denne nydelige M3'n! Behold de lyktene, og heller skaff noen skamfete felger 8) .

Men da må det coilovers til ;)

prosjekt34: Du har allerede de fineste felgene. Kanskje M-Contour du tenker på? De er ikke noe oppgradering akkurat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med denne nydelige M3'n! Behold de lyktene, og heller skaff noen skamfete felger 8) .

Men da må det coilovers til ;)

prosjekt34: Du har allerede de fineste felgene. Kanskje M-Contour du tenker på? De er ikke noe oppgradering akkurat..

Ser ikke på det som noe problem jeg, så lenge det blir handlet sikkelige deler (KW, H&R, o.l). Og at de orginale felgene & understellet blir Tommy-vasket og pakket inn i glanspapir og tatt vare på :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil det der 8) Gratulerer. Siden alle her sier behold de orange blinklysa framme så må jo jeg komentere att det er en skam att BMW leverte den bilen med stygge orange blinklys, de klarte å gjøre noe med baklyktene men å få framlykter og blinklys i en matchende farge det klarte de ikke.

Så skift blinklysa i noen med samme fargenyanse som hovedlyktene!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange gode tilbakemeldinger:) Er storfornøyd med bilen på alle måter! Skal som sagt holde den orginal ja.. men lurer på noen litt grommere m-felger.. hva heter de som ser litt penere ut? Orginale m3 felger altså

Først og fremst gratulerer med et meget fint eksemplar av M3 :bmw:

Synes du skal beholde de orange blinkerne jeg, felgene passer jo disse bilene bra synes jeg. Men smaken er som bakken...

Her er utvalget i M-felger utenom den du har:

gytwwhei6h1pmxwffps2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...