Rogern Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Snasent med ac schnitzer felger! Litt sjalu der, tror ikke jeg "får lov" til å senke å montere 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Kommer du på minitreffet på onsdag? Kommer seff på treff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Snasent med ac schnitzer felger! Litt sjalu der, tror ikke jeg "får lov" til å senke å montere 19" Siv like nå litt senka bil ho... Litt stift å kjør no ja men Tøft det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xeont Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 må si æ kunna ha tatt med felgan der på kjøpet å(A) hehehe. fine felga t fin bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 passe bra ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 dette er en perfekt E39 stv. perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 TAKK Er ganske fornøyd med den ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Hvordan blir det med salget da, Eivind? Er det noen interesserte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 nei... lite!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 nei... lite!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Bilen din ble bare supersnadder med de felgene, men hvor mye er den senket og hva for et senkesett? ser jævlig bra ut men kan ikke være behagelig og kjøre på så lavt vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Takk... Den er senket 40/25 med Cobra senkesett + M-tech kortdempere Synes den er ganske behagelig å kjøre lell om den er litt lav... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Takk... Den er senket 40/25 med Cobra senkesett + M-tech kortdempere Synes den er ganske behagelig å kjøre lell om den er litt lav... ikke mer??? er jo det min er senket jo, men din er mye lavere en min... hmmm. rått var det i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 cobra siger nå inn i hellv.... da + at jeg hadde litt bagasje i bilen da bilde ble tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 cobra siger nå inn i hellv.... da + at jeg hadde litt bagasje i bilen da bilde ble tatt! hat du ikke luftfjæring eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå