ingard Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Ser sykt bra ut de hjulene! Buer rette veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Rått med de felgene! Og så mye finere uten panser-bh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Wow, ble som en helt ny bil nå jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Rått med de felgene! Og så mye finere uten panser-bh Panser BHen er Carl sin. Artig å ha prøvd da, når man først skal kjøre stilen helt ut Flott cab du har Haug. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 SAAATAN Det ble tøft!!! Angrer nesten litt på at jeg solgte de nå! Håper du ble fornøyd, og at det lille hakket ikke syntes så godt på bilen Det ble helt konge faktisk Finni igjen no senterkopper eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Rått med de felgene! Og så mye finere uten panser-bh Panser BHen er Carl sin. Artig å ha prøvd da, når man først skal kjøre stilen helt ut Flott cab du har Haug. Jada, ingenting skal være uprøvd har jeg lært Meget pen bilen din! Jo takk, men relativt original og kjedelig sånn den er nå, men blir nok bedre i løpet av sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Bilen kom litt nærmere bakken idag. Skrudde den ned 8runder foran, så begynner å nærme seg asfalten nå. Fiiiint med justerbart Justerte også litt på camberen bak da den var litt for negativ Bilen er og forøvrig til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Nice Halvor! Utrolig pen bil. Angra litt jeg solgte mine LMane, de passer så utrolig bra på e36 egentli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Nice Halvor! Utrolig pen bil. Angra litt jeg solgte mine LMane, de passer så utrolig bra på e36 egentli. Takk Ja, de gjør igrunn det. Men moro å prøve no nytt og da. Syns Style 5'ene dine ble helt konge ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Nice Halvor! Utrolig pen bil. Angra litt jeg solgte mine LMane, de passer så utrolig bra på e36 egentli. Takk Ja, de gjør igrunn det. Men moro å prøve no nytt og da. Syns Style 5'ene dine ble helt konge ) må få prøvd trillebår hjula mine en dag nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Hvilke dekk dim kjører(te) du på 302'ene? Og hvor mye plass har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Meiner det er 215/35/-17 Og det er ikke plass til det, så må valses. Har du slike du og ? Meiner jeg har sett den gule e36en med slike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Utrolig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Får bare si takk for meg med dette prosjektet. Ålreit med konstruktive kommentarer på jobben som blir gjort. Bilen er nå solgt, men har selvfølgelig begynt på et nytt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå