Superbeetle Skrevet Juli 15, 2008 Skrevet Juli 15, 2008 Hva er bredde og inpress på felgene da? Burde jo gå an å få til passe
Halvor89 Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Skrevet Juli 16, 2008 Hva er bredde og inpress på felgene da?Burde jo gå an å få til passe Du får spørre carlhaakon. Hans felger =P Tipper de er 7,5" eller 8" i bredden, men skal ikke si noe sikkert
carlhaakon Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Hva er bredde og inpress på felgene da?Burde jo gå an å få til passe Det er 8x17 eller 8,5x17 med ET20
ChrZZ Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Man kan ikke få i pose & sekk på E36 når det gjelder fet ordentlig kant. Standardinnpresset tillater rett og slett ikke det. Man må ned på 20 og 10-tallet i ET før det blir bra kant, og hvis man da også (Selvsagt) skal ha brede felger, så blir dette et vanskelig kompromiss..
carlhaakon Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 sant det, jeg har valsa hjulbuer bak, enda så skraper de oppi på grunn av myke dempere
ChrZZ Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Samme er det på E46 også, og da må man dessverre jukse med å ha "fake" kant som på her på min, hvis man skal ha senking også:
carlhaakon Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 ser det ikke så bra på min her, men er valsa en del får dekka stakk langt uttafor på XZI sin mens her gjør det ikke det men forran er det litt være, stikker en del uttafår her
Halvor89 Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Skrevet Juli 17, 2008 Noen som har noen bra tips på hva jeg kan gjøre med den framover Endringer osv ?
Superbeetle Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 Her er min med 10*17 et30.. Senket 40mm bak og med litt valsete hjulbuer.. Har ca 8cm kant Så er jo mulig å få brede felger med litt kant uten å "jukse", bare man kompenserer litt med innpress. Sorry OT..
Halvor89 Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Skrevet Juli 18, 2008 Her er min med 10*17 et30..Senket 40mm bak og med litt valsete hjulbuer.. Har ca 8cm kant Så er jo mulig å få brede felger med litt kant uten å "jukse", bare man kompenserer litt med innpress. Sorry OT.. Hehe. Det går bra. Begynner å bli nok av de =P Gromme felger det der da Keskin els ?
Frode D Skrevet Juli 18, 2008 Skrevet Juli 18, 2008 Keskin KT1 Jeg har selv 9x17 (ET35) med 245/35 og senket ca 30mm bak. Jeg har kun subbet en gang siden april. Og det var pga fart. Så det er mye som er mulig å få til ved å bare kompensere litt med innpresset som Superbeetle sier Og nei, jeg har ikke valsa hjulbuer
Halvor89 Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Skrevet Juli 19, 2008 Bare legge til at jeg befinner meg i Gøteborg nå. Var i Liseberg igår. Gikk fra hotellet og dit og jeg må si at bilparken i Sverige er ganske heftig i forhold til i Norge. På tur til Liseberg (2km fra hotellet) så jeg hvertfall 3 e46 m3er + en Husaberg som kom på bakhjulet gjennom sentrum. Og når jeg var på tur hjem så kom det hvertfall noe heftig. Først hører jeg lyden av en V6er. Da kommer det en s4 b5 som et skudd. Men det råeste kom bak den igjen. Tydeligvis en BMW eier som ville yppe litt på Audien og klemmer på. Jeg ser det kommer en e39 og tenker mitt ettersom lyden var helt syk og draget enda sykere Bak ser jeg 4 rør og m5 emblemet på bakluka. Artig syn. Har aldri sett en e39 m5 for full musikk før
Halvor89 Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 Har gjort litt den siste tiden. Bytta blinkere blant anna: Syns de matchet frontlyktene bedre Her står bilen i litt helning så fikk et inntrykk av åssen den ville bli hvis jeg senka bak. Hva tror folk ? Av med dørtrekk. Låsen min er litt treig om dagen :/ Fylte på med litt servo olje. Var litt for lite på den. Vurderer å bytte ut alt. Noen som veit hva relèet til høyre er ? Litt søl i garasjen ble det og. Vaska det opp fort som fan med white sprit. Fattern blir helt gærn hvis det er olje på gulvet =p Tok et mål på bakkeklaringa på den nå. Hvis jeg senker 40 så får jeg ca 13,5cm. Det burde vel gå greit til vinteren håper jeg. Et bilde av interiøret. Det ble etterlyst tidligere i tråden. Har ikke fått vaska innvendig på ei lita stund, men det får gå. Mekkkk!!!! Individual Tok av viskere men skulle ikke være så lett CRC hjelper jo Deler som ble tatt av. Vurderer å bytte den plata rundt viskera da den er ganske falmet og stygg. Noen som veit hva den koster ?
carlhaakon Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 ble bra med nye blinkers halvor du får si fra når du er klar får senk, husk jeg har fjører til deg
Halvor89 Skrevet August 23, 2008 Forfatter Skrevet August 23, 2008 Da har jeg gjort litt mer vedlikeholdsarbeid. Som sagt, jeg hadde en treig lås. Skrudde ut låsekassa: Men nei, var ikke kassa som var problemet Men derimot sentrallås enheten. Så vi plukka av den og ribba den i småbiter. Detaljmekking på høyt nivå =P Nye deler. Plata under vindusviskerne + banjobolt og pakninger til servostyring. Ny servoolje Innstallering av "overhalt" sentrallås enhet Mobil1 fett gjør underverker Gammel servoolje Tynner og lakkstift. Flekka på litt under dørtrekket der det hadde gått av litt lakk. Dårlig rød tape Erstatta med duct-tape Vasking bak vindusviskerplata Ny plate Nye klips til plata tilogmed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå