Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde en e93 cab i dag, og må vel innrømme at jeg har lyst på en slik en ja :)

Bilen hadde M-pakke (aerodynamikkpakken, 19" 225 M-felger, sportsfjæring, sportsratt, individual shadow line, sportsseter),

Comfort-pakke (multifunksjonstaster på ratt, oppbevaringspakke, regnsensor, klima, cruisecontol, lyspakke, midtarmelene).

Var også active steering, dette var helt knall og kjøre med, og comfort access som lar en åpne lukke taket med nøkkelen m.m.

Bilen lå veldig godt på veien, og motoren dro helt ok, ikke like mye kraft som jeg er vant til, men den gikk langt fra dårlig :) Eneste minus er lyden på tomgang...det rakler...ville derfor ha valgt det eneste riktige, den største bensinsekseren lommeboka går med på...prisen er dessverre ikke konkurransedyktig med vw polo open-air, grunnpris for 320d cab er 523000,-, bilen jeg prøvde kostet 733000,-. Grunnpris billigste modell er 492000,-.

Mitt "fornuftige valg" ville ha vært 325i 218hk med en del utstyr, da vipper prisen 800.000,- :roll:

Ellers er det ikke all verden og fortelle, hadde dessverre ikke bilen så lenge, men vil anbefale alle å prøve en 8)

Skrevet

Ja, hva er vitsen med diesel-cab.. Hvis det er for å kruse rundt med toppen nede, så er jo dieselkaklingen det siste man vil høre ;) Og tror ikke man kjører cab for å spare drifstoffpenger (noe man uansett ikke gjør)..

Men synes den nye cabben ser rå ut, i mot setning til e46, som var litt skuffende som cab..

Skrevet
prisen er dessverre ikke konkurransedyktig med vw polo open-air

Nå er ikke vw polo på noe vis konkurransedyktig med en BMW 3er heller da :roll:

Skrevet

Prøvekjørte selv en helt lik bil for et par uker siden under åpent hus hos Autozentrum (den samme?). Veldig fin bil! Men jeg merker jeg er glad jeg ikke gikk for 19" på sommerdekkene i bygatene.

Jeg gjorde bare den tabba å prøve 635i cab først... Ehh, dumt gjort. 320d cab ble litt kjedelig da må jeg innrømme... Har våte drømmer om den 635-en enda. Den var ubeskrivelig Selgeren bare lo av gliset mitt da jeg kom tilbake med den... :D

Skrevet

Prøvde du denne i forbinnelse med BMW Karavanen som er på Lillestrøm disse dagene? Jeg prøvde selv en 630i Cabriolet i går og det var en fantastisk bil på alle måter. Rakk ikke prøve 320d Cabriolet, 120i Cabriolet og Z4 2.0i Cabriolet, men har nå tenkt meg ned dit et par turer til for å prøve å teste litt.. 8)

Skrevet
Prøvde du denne i forbinnelse med BMW Karavanen som er på Lillestrøm disse dagene? Jeg prøvde selv en 630i Cabriolet i går og det var en fantastisk bil på alle måter. Rakk ikke prøve 320d Cabriolet, 120i Cabriolet og Z4 2.0i Cabriolet, men har nå tenkt meg ned dit et par turer til for å prøve å teste litt.. 8)

Det var åpent hus på Autozentrum så de hadde noen biler for en liten stund. Antar det er samme karavan ja. Var forresten 630i cab, my bad. Rakk kun å prøve 630i og 320d, begge cab. Veldig lurt å ta med fruen på slik, for hun vil ikke ha ennen bil enn 6-serie cab om dagen ;)

Hva synes du om bilen? Den jeg prøvde hadde "alt" av utstyr, inkl. head-up (utrolig imponerende og nyttig for svingete vei med slik bil), girhendler på ratt osv.

Om jeg sparer en krone om dagen er det bare 3661 år til jeg har råd...

Skrevet

Da var det nok den ja. Nei, jeg syns bilen var helt rå. Hadde alt av utstyr inkludert Head Up Display, Night Vision, girhendler på rattet osv.. Knallflott bil. Syns de andre også var flotte, er uten tvil noen lekre biler. Har tatt noen bilder som jeg skal poste.. :)

Skrevet
prisen er dessverre ikke konkurransedyktig med vw polo open-air

Nå er ikke vw polo på noe vis konkurransedyktig med en BMW 3er heller da :roll:

Hehe, godt poeng! :wink:

Skrevet
Prøvde en e92 cab i dag

E93 altså :wink:

Hvilken farge?

e93 den heter ja? Er ikke helt oppdatert når det er nyere enn e46 dessverre :oops: Men da er e90 sedan, e91 touring, e92 coupe, og e93 cab? :)

Skrevet
e93 den heter ja? Er ikke helt oppdatert når det er nyere enn e46 dessverre :oops: Men da er e90 sedan, e91 touring, e92 coupe, og e93 cab? :)

Stemmer det.. :)

Skrevet

630i har fått svært gode kritikker pga sin overlegne vektfordel over 645/650. Ingen tvil om at 630i er en veldig god bil, men kan man på noen måte forsvare den snodige bakenden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...