Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett skal være rett... den som fortjener ros skal også ha det. Jeg har den siste tiden merket en svak skrangling i forstillingen på min 2003 E46 318d Touring. Jeg ringte Stenshagen Bil på Maritim i Oslo for å høre om de hadde tid til å kikke på saken. Joda... bare kom mellom klokken 10-14 så kan vi vurdere om du bør bestille en verkstedtime. Det var jo greit nok og konklusjonen etter en kort prøvetur var at fremre høyre stagfeste var slitt. Stor var imidlertid overraskelsen da de også kunne skifte festet omgående. 15 minutter senere var jeg ca. 1100 kroner fattigere, men bilen kjører som en drøm igjen.

Jeg bør forøvrig også takke for en tidligere glimrende service i bruktbilavdelingen hos Stenshagen Bil på Maritim. Det ble ikke en lettere brukt norsk bil på meg den gangen, men veiledningen og servicen fra selgeren var helt upåklagelig... flott... slik skal det være... :D

Skrevet

Og de som fortjener ris skal også få det... Er ikke akkurat fornøyd med Møller bil i Trondheim som har brukt ei uke på å klargjøre en bil, samt skifte om til sommerdekk, ta en firehjulskontroll, skifte en av ryggesensorene og i tillegg klarer de å bytte feil tåkelys.

Da legger jeg til at de ikke har rukket å tatt firehjulskontrollen enda. Har fått høre "neste dag er den klar" fire dager på rad nå. Kommer ikke selger med noen påskjønnelse i morgen blir dette slakt!

Selger ringte klokken 18.00 ikveld, med meldingen at den var klar om en time. Var bare vasken og poleringen igjen. Klokken 19.00 ringer han og sier at den ikke blir klar lell. Jeg har ikke ord...

Edit: Neste dag gjorde selger opp for seg. Spanderte nye sommerdekk på bilen som plaster på såret. Selger la seg flat å beklaget. Det er akkurat slike ting som gjør at inntrykket blir mye bedre.

Skrevet

Har som regel god erfaring med Autozentrum også, er det no galt ser de som regel på bilen med engang. Er det lett å fikse gjør de det ofte med engang. Men på en annen side så er dem vel dyrest i byn å :wink:

Skrevet

Vil desverre gi litt ris til den ene selgeren hos Bavaria Haugesund. Mannen min har vært innom flere ganger og avtalt at selgeren skal finne en god pris på en bil der, og selger skulle ringe noen dager etterpå og snakke med mannen min. Vi har vært innom flere ganger og etterlyst pris, med lovnad om en telefon noen dager etterpå. Men vi får aldri noe tilbakemelding. Vi måtte også purre på selgeren da vi skulle prøvekjøre bil der. De skulle få inn en bil som vi var interessert i og den skulle vi få prøvekjøre. Men etter noen stille uker så tok vi kontakt igjen, og da var vist ikkje bilen kommet. Han skulle da også ringe oss når bilen kom. Vi venta og venta og tok deretter kontakt igjen, og da var bilen kommet, men vi kunne ikkje prøvekjøre den alikevel. Dermed endte det opp med at vi måtte prøve ein helt annen med mindre utstyr enn den som var avtalen. hvis ikkje selger forstår at me e seriøst interesserte så miste han en mulig potensiell kunde. Veldig useriøst syns eg.

Skrevet
Stenshagen hadde nok lite å gjøre den dagen :lol:

Neida :) Hyggelig med god service. Skal være sånn når man betaler godt over tusenlappen pr. time

Man betaler jo pr. påbegynt time og timeprisen på verkstedet hos Stenshagen er høy, men ikke høyere enn hos de andre tilsvarende BMW verkstedene i Oslo. De har ellers generelt over 14 dagers ventetid på verkstedet hos Stenshagen... så de var faktisk ganske hyggelige mot meg og takk for det. Jeg måtte forøvrig bruke 3 timer av arbeidsdagen på verkstedbesøket (trikk/hente bilen/verksted/parkere bilen/trikk) og det kostet i realiteten mye mer enn 1100 kroner i tapt arbeidsfortjeneste... tid er penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...