bård Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Liker e46'n der best, men begge er fine. Må 5'ern selges før avgiftene på 330'n betales og skilt kommer på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet April 25, 2008 Forfatter Share Skrevet April 25, 2008 Liker e46'n der best, men begge er fine. Må 5'ern selges før avgiftene på 330'n betales og skilt kommer på? Ja... Jeg betaler nok avgifter til staten fra før av om jeg ikke må betale renter på lån for å få skilter på 3-eren. Planen er å bli gjeldfri når jeg registerer 3-serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Gromme biler. Såg den 5'ern når eg bodde i bergen. Syns felgene var feite. Ser mykje bedre ut i "live" enn på bildene syns eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet April 27, 2008 Forfatter Share Skrevet April 27, 2008 Gromme biler. Såg den 5'ern når eg bodde i bergen. Syns felgene var feite. Ser mykje bedre ut i "live" enn på bildene syns eg. Ja bildene får desverre ikke fram hvordan bilen egentlig ser ut.... Så er ikke jeg noen mesterfotograf heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Pene biler... Men, den 5-serien fortjener noe større felger. Høres veldig "kresent" ut, men 20" er ikke å forakte på denne store bilen. Lykke til med salget ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Nice Wash And Go Diezelpower glemt å si ifra, jeg kjøpte K&N kittet fra Ebay fy faen for en gromlyd Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Pene biler... Men, den 5-serien fortjener noe større felger. Høres veldig "kresent" ut, men 20" er ikke å forakte på denne store bilen. Lykke til med salget ihvertfall. Vel.. 5'ern har jo allerede 20" (etter det jeg har fått med meg fra tidligere).. Ellers må jeg jo si at det er to nydelige biler du har diezelpower.. Lykke til med salget og måtte det bli E60/E61 igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Pene biler... Men, den 5-serien fortjener noe større felger. Høres veldig "kresent" ut, men 20" er ikke å forakte på denne store bilen. Lykke til med salget ihvertfall. Vel.. 5'ern har jo allerede 20" (etter det jeg har fått med meg fra tidligere).. Ellers må jeg jo si at det er to nydelige biler du har diezelpower.. Lykke til med salget og måtte det bli E60/E61 igjen.. Er det 20" ?? Virket da veldig små...? KAnskje pga av kanten på de. Ihvertfall, så virker felgene for små da. Såg ut som 19" men det er vel 20" ja når jeg ser litt bedre etter. 22" da for svarte!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Hvis du ser på bildene, så står det 275/30-19 på ene dekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Å fy faen for noen biler Hehe. Pent <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Det er nok to grunner til at felgene ser mindre ut enn de er.. Den ene er at hjulene er chrome og nr to er at det er litt mer gummi enn det vanlighvis benyttes på E60/E61 med 20".. Jeg er ikke helt sikker på dimmensjonen din Arild, men antar at du kjører med samme bredde som meg.. 245/35 ZR 20 og 285/30 ZR 20.. Jeg kjører med 245/30 ZR 20 foran og 285/25 ZR 20 bak.. Ergo blir det mere felg og mindre gummi.. Dette er nok de to største årsakene til at felgene ser mindre ut enn de er.. Her er min bil til sammenlikning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Dette var 2 sinnsykt råe bilder.. E46 var bare helt rå, men 5serien var sykt pen den også... =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Når du sotet bakruten , fikk du rødlig skjær i glasset når det blir vått. Snakker om E60en , fikk sotet min og den ligger og veksler mellom grønn og rød når den er våt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Sykt fine biler:D..ikke sett 330'n på veien..men ser alltid på e60'n når eg siger forbi Gullgruven.. nydelige biler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Siden du ber om kommentarer: Både sorte felger og kromfelger er i feil på BMW i mine øyne Synd 330'n ikke har skilter, men skjønner argumentet ditt. Staten flår oss nok fra før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå