Superbeetle Skrevet Juli 3, 2008 Skrevet Juli 3, 2008 Blir nok bra Du angret på sugerørene ja Jeg har hermet etter deg forresten og kjøpt like felger
AndersM Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Skrevet Juli 3, 2008 heh gjorde det ja Men lurer på om hvordan det er å ta vekk hjelpefjære på det justerbare forran. Da vil vel justermutteren stå lenger oppe på fjærbeinet noe som gjør at jeg kan ha et 15 forran.. Da vil jo mutteren ligge ovenfor dekket og da kommer felgene nærmere fjærbeinet.. slik at de ikke stikker sååå langt utenfor. Hva tror dere om det?
AndersM Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Skrevet Juli 4, 2008 ingen som vet hvordan det er å kjøre uten hjelpefjærene forran? da kan jeg nemlig få felgene nærmere fjærbeinet og senke den mere.. dvs at da står justermutteren høyere opp og det gjør at jeg får den lavere uten å subbe i fjæra har nå ET5 og får ikke skrudd den lavere.. må ned på minimum ET0 og det er litt drøyt forran for å skru den lavere! Bak så skal justermuligheten av slik at jeg får den skikkelig lav bak også.. kun fjæra og holderen Er jo familiebil
AndersM Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Skrevet Juli 7, 2008 Da har jeg fjærnet hjelpefjæra forran samt tatt av justermuligheten bak, kun holderen og fjæra bak, men ble ikke lav nok bak!! Forran sliter jeg med at hjulene går for langt ut, og får de ikke nærmere pga justermutteren.. Da må jeg heve den i tilfelle men subber i innerskjermene nå uansett så må gjøre noe.. Men vet dere om slike camperplater funkerer som senkeskåler i forhold til org fjærbeinslager?? For da kan jeg skru opp 1-2cm og dermed få et10 eller 15 med andre spacere forran og ikke et5 som jeg har nå har ikke gs noen billige? bak må jeg space de mye mer ut her kommer det noen bilder i hvertfall sjekk klaring fra bunnpanna
AndersM Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Skrevet Juli 8, 2008 takk takk og dette er uten IS leppa glad jeg returnerte den rieger leppa for den hadde ikke holdt mange meterne
///FredriK.S Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 dette ble jo egentlig kjempe bra, syntes bilen kledde det jeg!
ReiRud Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 Gratulerer! rå å se på, kansje like greit det er en 318 når man ser klaringa til bunnpanna ja
ingard Skrevet Juli 10, 2008 Skrevet Juli 10, 2008 Ååååh, e30 touring med store hjul er sexy! Kom med bilder!
AndersM Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Skrevet Juli 11, 2008 takk takk Bilen går i lakkboksen første helgen i august hvis alt gå etter planen. Så det skal bli godt! da kommer også IS leppa og touring skjørtene på plass men før det så skal den rustsveises o.l Så da er jeg snart "ferdig" utvendig
AndersM Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Skrevet Juli 11, 2008 forrsten, trenger fortsatt en førerdør!! Ingen som har en E30 dør til 4 dørs?
AndersM Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Skrevet Juli 23, 2008 sliter fortsatt med å finne en førerdør... Gs skal ha 2200 for en brukt og det er jo RAN.. Hadde en på handa, men han som skulle selge den til meg svarer plutselig ikke på meldinger etter at vi var blitt enige om at jeg skulle ha den:( Haster da bilen blir levert til mandag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå