E.H.D Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Vis meg den e92'en i Norge som er tøffere enn denne. Ser sykt stillig ut på de nye bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_haugland Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 utrolig fet bil, vurderer samme bil ved neste bilkjøp selv Kansje vi skal stille sammen neste år på rud da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpine White Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 lekker bil:) helste nett på deg i vaskekøen på våler:) Ja var vel du med en grom sølv E46 M3 Kansje vi skal stille sammen neste år på rud da? Sto sammen med din i år jeg på standen til klubben Gauldal Gatebil hvor jeg er medlem, hvor tidligere eier av din er medlem Men blir vanskelig neste år da jeg sikkert skal stille med klubben da også. Ellers hadde det vært gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_haugland Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 lekker bil:) helste nett på deg i vaskekøen på våler:) Ja var vel du med en grom sølv E46 M3 Kansje vi skal stille sammen neste år på rud da? Sto sammen med din i år jeg på standen til klubben Gauldal Gatebil hvor jeg er medlem, hvor tidligere eier av din er medlem Men blir vanskelig neste år da jeg sikkert skal stille med klubben da også. Ellers hadde det vært gøy! Aha..ja da så kjenner du han som jeg kjøpte bilen med? venter på ei lippe jeg ikke har fått med ham enda:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Dette er noe av det peneste jeg har sett.. Rett og slett nydelig..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Fet bil! Ser du har tatt bilder på dora :> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Utrolig deilig 3'er! Modsa er gjort absolutt helt riktig, strøkent med hvit bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpine White Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 Her kommer noen bilder av vinterhjulene: 18" BBS Motorsport CH. Kjøpt demobrukte hos Nordisk felgimport. Har pulverlakkert dem mattsvart, og fått lagt på hvite timeattack ringer i hvit (tape). Mangler 15MM spacere bak som blir montert snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 GROMME hjul, men ikke si at du skal bruke bilen i vinter? Tenk på alle de stakkars brøytearbeiderne som blir uten jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpine White Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 GROMME hjul, men ikke si at du skal bruke bilen i vinter? Tenk på alle de stakkars brøytearbeiderne som blir uten jobb he he... Bmw`n skal brukes de dagene kjøreforholdene er bra Har en mazda jeg skal bruke de dagene vær og føre er dårlig skal også skru av karbonleppa foran på bmw`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 utrolig gjennomført! elsker hvit e92!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Råe "vinter" hjul du har skaffa deg! Likte dem veldig godt, gjorde seg med de timeattack ringene.. Rett og slett gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Utrolig stilige vinterhjul. Er det 18x8,5 rundt baut eller? Trodde først at det var CH black edition. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 må passe på stivfrossne brøytekanter hvertfall.. fete vintersko! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Alt for kule felger til vinterbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå