Gå til innhold

Min E92 med div mods. - solgt!

Anbefalte innlegg

Vedr. HARTGE chipen.. Har du hørt noe nytt om denne? Etter det jeg fikk vite skulle jo denne være ferdig utviklet og lansert innen slutten av Januar 2008, men det har altså ikke skjedd. Aner du noe om eventuelle ytelser vi kan forvente oss? Prisen antar jeg vel blir som de andre 16500,- pluss montering hos autorisert BMW verksted, 2000,-, for å beholde alle garantier.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vedr. HARTGE chipen.. Har du hørt noe nytt om denne? Etter det jeg fikk vite skulle jo denne være ferdig utviklet og lansert innen slutten av Januar 2008, men det har altså ikke skjedd. Aner du noe om eventuelle ytelser vi kan forvente oss? Prisen antar jeg vel blir som de andre 16500,- pluss montering hos autorisert BMW verksted, 2000,-, for å beholde alle garantier..

Vet desverre ikke noe mer enn deg :) har ikke undersøkt noe mer siden jeg bestilte bilen i februar, og da var siste nytt at den var under utvikling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FEIT tralle! Det eneste jeg har å utsette på de nye 3erne er at de mangler lister til å "bryte" karosseriet litt. Blir på en måte litt for "shaved" for min smak, men bortsett fra det er det lekkre biler. Spess denne her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedr. HARTGE chipen... Aner du noe om eventuelle ytelser vi kan forvente oss?

Jeg har sett 226hk og 471Nm på e90post, men om det stemmer vet jeg ikke, synes det var vel mye dreiemoment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedr. HARTGE chipen... Aner du noe om eventuelle ytelser vi kan forvente oss?

Jeg har sett 226hk og 471Nm på e90post, men om det stemmer vet jeg ikke, synes det var vel mye dreiemoment.

Dæven, hvis det stemmer så må man nesten revurdere hele Hartge-chip spørsmålet. Hadde egentlig slått fra meg den tanken.

Meget pen e92.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedr. HARTGE chipen.. Har du hørt noe nytt om denne? Etter det jeg fikk vite skulle jo denne være ferdig utviklet og lansert innen slutten av Januar 2008, men det har altså ikke skjedd. Aner du noe om eventuelle ytelser vi kan forvente oss? Prisen antar jeg vel blir som de andre 16500,- pluss montering hos autorisert BMW verksted, 2000,-, for å beholde alle garantier..

Vet desverre ikke noe mer enn deg :) har ikke undersøkt noe mer siden jeg bestilte bilen i februar, og da var siste nytt at den var under utvikling..

Jeg håper denne kommer snart selv, står på liste hos Strandveien for å få informasjon så snart den skal være tilgjengelig ...

Kjempegreier. Gi meg gjerne en tilbakemelding om dere får noe informasjon.. Skal komme med informasjon så fort jeg får vite noe.. :)

Steike.. Om det stemmer kan du være sikker på at denne skal på plass i bilen fortest mulig. Mye dreiemoment ja. Jeg hørte med et tuningselskap på Lørenskog og de kunne skremme den opp til ca 220hk og 480Nm fortalte dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hartge lover 202hk og 401 nm for deres chip på hjemmesidene deres. men det er jo 163hk versjon som leveres i e91 og e90 så kan jo hende 177hk som leveres til e92 klarer mer.

Kan foresten få 177hk versjon i e90 og e91 oxo for 12k mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hartge lover 202hk og 401 nm for deres chip på hjemmesidene deres. men det er jo 163hk versjon som leveres i e93 og e90 så kan jo hende 177hk som leveres til e92 klarer mer.

Kan foresten få 177hk versjon i e90 og e93 oxo for 12k mer.

Her må jeg presisere at den Hartge trimen som gir 202hk gjelder 320d dieselen fra 05 til 07 modellen og ikke 163hk versjonen av 177hk som kom på 08 modellene.

Kan også legge til at det i Norge er e90 og e91 som blir levert standard med 163hk og med 177hk mot et pristillegg.

Mens e92 og e93 blir levert standard med 177hk.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...