Gå til innhold

Har kjøpt meg E39 M5! UPDATE 11.06 SIDE 5

Anbefalte innlegg

WOW! Wow!! Gratulerer! :o Det må jeg si, E39 M5 a gitt! 8) Snakk om staselig skyss! Du har hatt mye råe biler i din unge alder, men sørg for å hold på denne en stund, E39 M5 er litt av en godbit!

Misunnelig er bare forordet her i gården!!

Btw: Jeg lurte nesten på om det var du som stod på Statoil Kallerud i sta, men jeg ser du har et annet regnr. Der stod det en sort E39 M5 og vasket..kjenner til den? Så også en E60 M5 her om dagen på vei til Raufoss!! Begynner å bli mye heftige biler i regionen her.

Tusen takk :)

Ja, kan ikke nekte for at jeg har hatt mye fine biler, tross min unge alder :roll:

Nei, sto ikke på Statoil. Ikke som jeg husker hvertfall. Har ikke sett den E39 M5'en du prater om. Trodde jeg var den eneste med det i området her jeg. Hmm...

Ja, begynner å bli mange heftige biler i området. Før var det ingenting, nå er det overalt!

Dybdahl1

InnleggSkrevet: Tir Mai 13, 2008 01:09 Tittel:

Eg byttet til AGIP RACING olje på min E39 M5,da kom oljeforbuket seg veldig:) Tips.

(Billigere også)

Den bruker faktisk ikke noe olje. Har vel bare snart hatt den en måned nå, men har ikke sett noe oljeforbruk så langt.

Håkon

InnleggSkrevet: Tir Mai 13, 2008 13:18 Tittel:

Kan du virkelig kjøre i 6 gir i 60 km/h? Jeg mener å huske at det ble litt i tyngste laget. Hvor langt har bilen din rullet? Kan du føle at bilen har blitt mindre rigid?

Ja, det er null problem. Den er så sterk. Det som er så fint med den. Mens hvis du har på sports knappen, så blir den faktisk litt svakere på bunn, men får mer på topp.

Bilen har gått 260.000km, så har gått langt, men det merkes ikke i det hele tatt. Eneste du ser det på er skinnsetene. Førersetet er veldig slitt på ene siden. Men har bestilt fargemiddel og sånt, så det skal bli som nytt. Tenkte å ta alle setene samtidig, så alle ser ut som nye igjen.

Tom-Erik ///M5

InnleggSkrevet: Ons Mai 14, 2008 16:49 Tittel:

Gratulerer med ny bil!

Kjørte i følge med dere fra hamar.. Så denne på Valle Hovin. Pen bil Very Happy

Takker. Var ikke veldig pen på Valle Hovin denne da. Møkkete motorrom og fysj :?

Men nå blir den bedre og bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når får vi se de nye felgene??

(mener jeg så en salgstråd på de gamle ...)

8)

Har bestilt dekk, så felgene er i boks i neste uke engang tenker jeg. Så da skal jeg legge ut masse bilder. Får snart masse lister og ting jeg har bestilt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike.. Først har du en über-grom 328Ci og så et par måneder senere er du en lykkelig eier av en nydelig M5.. Gratulerer så mye og det blir virkelig spennende å se hvordan denne bilen blir seendes ut etterhvert. Har troen på at bilen har havnet i riktige hender.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Ja, kan ikke nekte for at jeg har hatt mye fine biler, tross min unge alder :roll:

Nei, sto ikke på Statoil. Ikke som jeg husker hvertfall. Har ikke sett den E39 M5'en du prater om. Trodde jeg var den eneste med det i området her jeg. Hmm...

Ja, begynner å bli mange heftige biler i området. Før var det ingenting, nå er det overalt!

Går en til m5 e39 i området. Pleier å stå på dekk og felg så regner med det er en som jobber der sin. I tillegg går det en e60 m5 her (lyseblå) + den grå e92 m3en. Så ja, er noen heftige biler i området. Grattis med fin bil da Anders :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike.. Først har du en über-grom 328Ci og så et par måneder senere er du en lykkelig eier av en nydelig M5.. Gratulerer så mye og det blir virkelig spennende å se hvordan denne bilen blir seendes ut etterhvert. Har troen på at bilen har havnet i riktige hender.. :D

Hehe :) Men 328'en kan ikke sammenlignes i det hele tatt med denne. 3-serien kan ikke sammenlignes med 5-serien uansett. Fordi 5-serien er en helt annen bil. Mye bedre å kjøre, mye mer comfort, lavere støy og mer "ferdig" enn 3-serien.

Tror bilen blir bra når jeg blir ferdig med den. Men denne skal ikke senkes da. Kun litt små modifikasjoner.

Xzi

InnleggSkrevet: Lør Mai 24, 2008 11:34 Tittel:

Sitat:

Tusen takk Smile

Ja, kan ikke nekte for at jeg har hatt mye fine biler, tross min unge alder Rolling Eyes

Går en til m5 e39 i området. Pleier å stå på dekk og felg så regner med det er en som jobber der sin. I tillegg går det en e60 m5 her (lyseblå) + den grå e92 m3en. Så ja, er noen heftige biler i området. Grattis med fin bil da Anders Smile

Har ikke sett den jeg. Den må jeg begynne å se etter :)

Jo, takk for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

Ang. faceliftlykter er vel ikke de så alt for dyre når du allerede har xenon?

Facelift baklyktene ser ikke så veldig forskjellig ut fra pre-facelift, men likevel nok til at bilen ser nyere og freshere ut. (glasset/fargen er mye klarere.) De er verdt oppdateringen spør du meg.

Men vet jo hvordan det er med ny bil. Masse en vil gjøre, og pengene strekker gjerne ikke til, etter investeringen i selve bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":bxhseuhv]Gratulerer så mye!

Ang. faceliftlykter er vel ikke de så alt for dyre når du allerede har xenon?

Facelift baklyktene ser ikke så veldig forskjellig ut fra pre-facelift, men likevel nok til at bilen ser nyere og freshere ut. (glasset/fargen er mye klarere.) De er verdt oppdateringen spør du meg.

Men vet jo hvordan det er med ny bil. Masse en vil gjøre, og pengene strekker gjerne ikke til, etter investeringen i selve bilen :)

Har bestilt facelift frontlykter, så det er i boks. Får de i neste uke.

Har venstre facelift baklykt liggende hjemme etter noe feilbestilling, så tenkte jeg skulle prøve den, og se hvordan det ble, og bestille opp høyre hvis jeg syntes det er verdt det :)

Ja, sant det. Pengene strekker sjelden til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da kommer det endelig update. Nye felger, nye frontlykter, nytt m-emblem på motor, litt diverse andre deksler innvendig og lister rundt dører. Facelift baklykter kommer på i morgen :)

Skinninteriøret skal farges opp igjen snart. Jeg ble veldig fornøyd med felgene. Perfekt dekkdimensjon også. Ble fint syntes jeg :)

DSCN4988.jpg

DSCN4987.jpg

DSCN4989.jpg

DSCN4991.jpg

DSCN4990.jpg

DSCN4993.jpg

DSCN4994.jpg

DSCN4995.jpg

DSCN4996.jpg

DSCN4999.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...