Gå til innhold

Det ble intet kjøp av M3 E46 denne gangen heller


morteym
 Share

Anbefalte innlegg

Som om du hadde tatt fly fra Stavanger kun for å prøvekjøre bilen, uten hensikt til kjøp. Herregud...

Irriterer meg over useriøse mennesker generelt, særlig i situasjoner som den her da man bør være profesjonell. :roll:

Bare annonseteksten og bildene bør jo indikere at ting ikke er helt som det skal. Er det så vanskelig å få bilen midt i bildet, og skrive en så kort tekst uten 20 skrivefeil..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har sett den, men fargen faller ikke helt i smak. Jeg trodde det skulle komme flere biler til salgs nærmere sommeren, men det har vært rolig nå, og de som blir lagt ut setter prisen til det samme som de dyre som er igjen som ikke har blitt solgt pga prisen etter min mening.

Jeg stresser ikke med det lenger. Hvis jeg venter til høsten eller vinteren så kanskje jeg kan gjøre et skikkelig bra kjøp? Det var egentlig det som var den opprinnelige planen. Å ikke låne noe særlig penger til bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en erke-kron-idiot. Burde ikke vært mulig...

Litt overreraska over at du ikke reagerte allerede over annonsen for øvrig..Håpløst mange skrivefeil, uoversiktelig, kort og mangelfull. 360 hk uten begrunning, og svært få og dårlige bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Litt mer om denne tullingen Jarle. Jeg snakka med en som så på denne bilen i fjor. Selger opplyste om at den ikke var tidligere skadet, men han fant ut på tronrud at den hadde hatt skade i bakpartiet etter å ha snurra i en rundkjøring. Den hadde også hatt en eier til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Vurderer å selge min men du vill sikkert ha original :) Er mangel på fine å bra M3 på nettet nå så vurderer legge den ut men vet ikke hva jeg isåfall skal kjøpe så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...