Ron Jeremy Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Morsom historie dette her, det begynte med at to journalister i Sunday times lurte på om de offisielle forbrukstallene var korekte på en Toyota Prius. Leserne mente de var mye høyere enn de var oppgitt å skulle være. Det endte men en morsom test. En test mellom en Prius og en BMW 520D. Og hvem tror du vant? http://driving.timesonline.co.uk/tol/li ... 552994.ece
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Beviser jo bare mine egne observasjoner og tanker
Fredrik Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Flottings... og min bil er enda mer økonomisk enn en E60 520d... Forøvrig... en litt uvanlig kombinasjon...
Sir Hofstad Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Ment lenge at BMW er på rett vei i utvikling av styringssystemer osv for bedre å utnytte hver dråpe. Dette vises i utnyttelse av drivstoffet i effekt og forbruk. BMW har en plan og den er rimelig seriøs Forøvrig mener jeg som Fredrik at det er på bensinfronten at vi kommer til å se de største fremskrittene.
Werther Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Prius er ikke den billigste bilen i drift nei. I AMS sin langtest under tyske forhold på 100 000km ble gjennomsnittsforbruket ca 0.75 pr mil...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Er ikke det mere enn 143hk versjonen av 318 bruker? Mener mange oppgir forbruk på ca 0,7-0,75... Ikke vet jeg Men den er hvertfall betydelig sprekere!!
Werther Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Er ikke det mere enn 143hk versjonen av 318 bruker? Mener mange oppgir forbruk på ca 0,7-0,75... Ikke vet jeg Men den er hvertfall betydelig sprekere!! Selv min gamle Corolla GT brukte mindre på aggressiv Autobahn-kjøring, så er ikke kjempeimponert over framskrittet til Toyota på 23 år... Er visstnok kvikk 0-50 pga dreiemomentet fra elmotorene, dog er den slapp videre mot 200... Det er vel herlige delepriser på slike batterier også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå