ESveen Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Kom det brev i posten om dette altså? Trekkes det fra neste avdrag eller var det en giro? Har hatt endel biler i gjensidige nå, så håper deg regner litt på meg å
///Mysild Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Skrevet Mai 8, 2008 man måtte sende inn kontonummer på nettet eller på papiret som følger med mindre ulykker, som i færre en hva de hadde anslått... så da fikk folket penger tilbake
ESveen Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Tøft. Får håpe de begynnte å sende ut i sør først, slik at det kommer brev til folk i Trondheim f.eks i mårra Noen fra Trøndelag som har fått slikt?
Mexos Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Varierer sikkert ut ifra hvilken kommune man bor i. Jeg har ikke fått noe enda.
eriklepe Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 gjensidige har gått med overskudd, det betyr bare at alle har betalt for mye i fosikring til gjensidige i fjor. Men det var en hyggelig overraskelse. Selv fikk jeg tilbake 1300,-
wagon Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Fikk bare 150,- jeg. Selv om jeg har kjørt skadefritt hele tiden og har i tillegg 3 biler med skilt/forsikring
///Mysild Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Skrevet Mai 8, 2008 Høh, jeg også vil ha.. når fikk dere dette, idag? fikk dette i dag ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå