staM Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Regner med det var rett, så da legger jeg inn en ny en. Hva er dette?
Tzunami Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Ja den er ikke så vanskelig å se:p vi har jo alle sett cars?
BMW-Jens Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Hei. Siden det var ingen som klarte min oppgave så kommer fasit her: Det var en BMW De Carlo 200 Minicar.
Shattered Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Hei. Siden det var ingen som klarte min oppgave så kommer fasit her:Det var en BMW De Carlo 200 Minicar. Var det jeg trodde! Så kjent ut den der, ja.
TheEspenK Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Jammen satte du meg fast BMW-Jens I frustrasjonen var jeg på vei til å tippe cab-utgaven av enten Heinkel kabine eller den lille Messerschmit'en. Fint du kom med løsningen, tror ikke jeg har sett den før
BMW-Jens Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 @Shattered og TheEspenK, bare hyggelig å sette dere fast. Men, trodde den skulle være enklere siden den tross allt var en "BMW".
BMW-Jens Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Og her kommer en ny fra meg: Hint: Den ble aldri produsert slik som den var tenkt. Men ble tilslutt som en "prototype" til et kjent bilmerkes første bil...
TheEspenK Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Zagato produsert karroseri?????????? Nei jeg vet ikke nå heller men den er italiensk, elller.....
BMW-Jens Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Designet av en italiener, men bilen er ikke italiensk. Han som designet den var læregutt hos Giovanni Farina og har etter det jobbet med Allemano, Ghia and Bertone. Bilen var forøvrig planlagt produsert i USA.... EDIT: Men ja, karroseriet er laget i italia, men ikke av Zagato.
BMW-Jens Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Nye hint: -Denne bilen var planlagt produsert i glassfiber og i aluminium på bestilling, ingen glassfiber biler ble produsert. -Den hadde blitt den første bilen i glassfiber med hekkmotor om den hadde blitt produsert. -Chassis og motor var (skulle) bli levert av Renault, fra deres 4CV.
spitz Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Nye hint: -Denne bilen var planlagt produsert i glassfiber og i aluminium på bestilling, ingen glassfiber biler ble produsert. -Den hadde blitt den første bilen i glassfiber med hekkmotor om den hadde blitt produsert. -Chassis og motor var (skulle) bli levert av Renault, fra deres 4CV. Aaah, den satt langt inne. Plasticar Marquis - som senere var inspirasjonen til Alpine A-106.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå