Gå til innhold

Gjett bilen


D.C.V
 Share

Anbefalte innlegg

Sandersen... Denne tråden fungerer sånn at den som tipper riktig får legge ut neste bilde, så du må gjette riktig før det er din tur;)

Syntes også det så ut som en AM cygnet, men den er ikke lik i det heletatt egentlig:p ville tippet noe koreansk shit:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandersen... Denne tråden fungerer sånn at den som tipper riktig får legge ut neste bilde, så du må gjette riktig før det er din tur;)

Syntes også det så ut som en AM cygnet, men den er ikke lik i det heletatt egentlig:p ville tippet noe koreansk shit:p

Det har vel blitt ganska vanna ut med tid vel ;) fulgt tråden siden side1. Blir til at de samme gjetter på hverandres biler, spesielt i veteran sjangern.

får gjette den som vil. Ta det som en "off-record" gjett :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mrgreen:

Aston Martin
staM, Er Clerion og spruddel på rett spor eller?
det stygge der er for noe :P

Tror jeg personelig holder en knapp på DB9 hvis jeg får råd med Aston Martin:D

Sanderson. Lite bilde men alt fra Chrysler Neon til en eller annen Kia?

Gi oss et hint, ikke akkurat favoritt-intressen de der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandersen... Denne tråden fungerer sånn at den som tipper riktig får legge ut neste bilde, så du må gjette riktig før det er din tur;)

Syntes også det så ut som en AM cygnet, men den er ikke lik i det heletatt egentlig:p ville tippet noe koreansk shit:p

Det har vel blitt ganska vanna ut med tid vel ;) fulgt tråden siden side1. Blir til at de samme gjetter på hverandres biler, spesielt i veteran sjangern.

får gjette den som vil. Ta det som en "off-record" gjett :mrgreen:

Jeg mener bestemt vi skal forsøke å holde en viss orden i denne tråden, slik at det er mulig å følge med på hvilken bil som diskuteres. Posthorer kan holde seg til OT-tråden eller chat-funksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært borte i helgen, men er tilbake nå. Nei, dette er ikke en Aston Martin i det hele tatt. Det er et heller lite kjent fransk bilmerke. Siden jeg tviler på at noen klarer den, så sier jeg det bare. Merket heter Chatenet, og jeg vet strengt tatt ikke så mye mer om det. Bilen heter Barooder og er (som dere sikkert ser) en cab-versjon.

altså: Chatenet Barooder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mrgreen:
Aston Martin
staM, Er Clerion og spruddel på rett spor eller?
det stygge der er for noe :P

Tror jeg personelig holder en knapp på DB9 hvis jeg får råd med Aston Martin:D

Sanderson. Lite bilde men alt fra Chrysler Neon til en eller annen Kia?

Gi oss et hint, ikke akkurat favoritt-intressen de der :D

Japanskt, midten av 90 tallet. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...