knut_olestad Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Noen andre kan få fortsette, jeg eier ikke fantasi i dag
Poppy Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Siden ingen har svart på den over her så tar jeg en ny en. Noen synest kanskje den er vanskelig men tror egentlig den er lett
asv Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 For det første, Mercedes SLS AMG. For det andre, så er det fortsatt Fish sitt bilde som er gjeldene. Er ikke lov å bare starte på nytt bilde fordi det har gått 24 timer uten svar Angående Fish sin bil... Synes jeg ser designelementer fra flere produsenter, så lurer på om det kan være no kina kopi?
fish Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Ingen kopi. Kan nevne at bilmerket selges i Norge, men ikke akkurat denne modellen.
asv Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Toyota Prius C Så.. Hvilket gammelt og kjært modellnavn er det denne bilen ødelegger?
asv Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Dæven, tror jeg må være lite oppfinnsom jeg Eventuelt så undervurderer jeg dere Helt korrekt awt
asv Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Mitsuoka Orochi Eventuelt kabuto... ligner på fronten til en kabuto
awt Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Orochi er nok riktig. Trodde den skulle være vanskeligere jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå