spruddel Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Nei Er faktisk ikke E65 heller, hvis du synes det liknet?
wicky124 Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Så igrunn ut som en e46... manuell kasse hentyder 330 motor.. rattet påpeker stv-egenskapene...
Poppy Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Hvilken bil er dette?Kan gi dere et hint. Det er ikke en Rolls Royce og heller ikke Bentley! Ford Ka?
spruddel Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Fortsatt feil. Litt vanskeligere enn som så
Leadfoot Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Hmm, en gammel Th!nk kanskje? Var ikke flaket en Buick Le Sabre da? Satser på leadfott bekrefter eller ikke. Korrekt
fish Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Hvilken bil er dette?Kan gi dere et hint. Det er ikke en Rolls Royce og heller ikke Bentley! Hmm, hintet var vanskelig å tolke. Det er elementer som minner meg om Ford f.eks døråpneren og gearmansjetten. Bryterne forvirrer meg. Legger merke til at "fotbrønnen" mot torpedovegg virker kort og at jeg ikke ser noe panser. Kunne nesten tro det var en varebil, men synes rattet står mere likt som i en personbil. Tror du nesten får legge ut flere hint...
TheEspenK Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Spruddel, disse j.... sko-eskene. Noe feil med normale biler Skyter ut en i blinde Er det indisk produserteTata Nano? Verdens billigste bil, koster 13.000kr . Mest sannsynlig også den styggeste småbilen hittil
Fredrik Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Det er ikke Tata Nano. Jeg er virkelig forvirret. Sidevinduenes form og dashboardets utforming forteller meg at det er en relativt ny konstruksjon (det er ingen 80-talls bil). Allikevel... ekstremt billig interiør og ingen airbags tilsier at bilen kommer fra et utviklingsland eller et land som tar lett på alminnelige sikkerhetsstandarder (Sydamerika, Russland, Kina etc.). Rattet er imidlertid på riktig side og dermed burde vi kunne utelukke India, Pakistan, hele det sydlige Afrika, fjerne østen, Japan og Australia/New Zealand.
spruddel Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Tips: Har produsert motorsykler, aktuelle bil er fra siste 15 år. Motoren er fra Mitsubishi. Om dette gir noen litt hjelp?
Adrenal1ne Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 gjett denne bilen i samme slengen da.... muligens en amerikaner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå