Der Barockengel Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Er det pininfarina-dager her inne nå eller? Det ligger vel noen seriøse hint i posten der jeg la ut bildet. Skal vi se om noen klarer å slå Galro i å løse oppgaven først?
Hansh Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 EDIT: Spruddel: Endret/slettet du et innlegg eller er jeg veldig forvirret nå? For senere lesere: Hansh er ikke forvirret, selv om det kanskje kan se slik ut nå. Takk, var rett før jeg slo meg på flasken her!
Der Barockengel Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 EDIT: Spruddel: Endret/slettet du et innlegg eller er jeg veldig forvirret nå? For senere lesere: Hansh er ikke forvirret, selv om det kanskje kan se slik ut nå. Takk, var rett før jeg slo meg på flasken her! Ingen grunn til bekymring - det var nok spruddel som redigerte denne gangen.
Der Barockengel Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Da tar vi en søt og uskyldig oppgave, siden det er fredag kveld og greier: Som antydet er Galro farlig på sporet - men jeg minner igjen om hintene i selve oppgaveteksten.
Galro Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Aldri hørt om Austin Sweet Innocent Fridays før, men for all del.
Der Barockengel Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Aldri hørt om Austin Sweet Innocent Fridays før, men for all del. Da sier vi at Galro løste oppgaven: Svaret er Innocenti A40 - som var en italiensk utgave av Austin A40 Farina.
Fredrik Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Det er Galro´s tur, men jeg skyter inn en oppgave... hva slags bil er dette og jeg vil ha en klar beskrivelse...
Galro Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Uten at jeg er noen Porsche-fantast, ville jeg tippe Porsche Carrera fra slutten av søttitallet for det amerikanske markedet (grunnet putene på støtfangeren).
Fredrik Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Uten at jeg er noen Porsche-fantast, ville jeg tippe Porsche Carrera fra slutten av søttitallet for det amerikanske markedet (grunnet putene på støtfangeren). Det er ingen Carrera, men det er en USA modell ja... close but not close enough...
Fredrik Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Porsche 911 SC? Nope... så enkelt er det ikke...
Fredrik Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 911E Nope... selvom det ser slik ut. Det er en 911, men allikevel ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå