tmice Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Tysk, Japansk, Engelsk? Ingen av delene men Europeisk.
Fredrik Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Jeg tror bilen er fransk... kan det være en ombygget Matra Murena ?...
tmice Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Jeg tror bilen er fransk... kan det være en ombygget Matra Murena ?... Her har vi en kar som e inne på noe!!
tmice Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Talbot Matra Murena? Niks dette er ingen Murena
tmice Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Det va gutten sin det Matra Simca Bagheera Eller som noen sier Simca Matra Bagheera Bilen er blitt ombygd, tatt av karosseri å støpt på et helt nytt i glassfiber, men den ligner fortsatt på originalen! BRAVO!!!
Der Barockengel Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Bilen er blitt ombygd, tatt av karosseri å støpt på et helt nytt i glassfiber, men den ligner fortsatt på originalen! Ganske imponerende mengde arbeid, når man sammeligner med utgangspunktet. Hvis noen sitter på et bilde de gjerne vil andre skal gjette på, kan de gjerne benytte anledningen til å legge det ut nå.
tmice Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Bilen er blitt ombygd, tatt av karosseri å støpt på et helt nytt i glassfiber, men den ligner fortsatt på originalen! Ganske imponerende mengde arbeid, når man sammeligner med utgangspunktet. Hvis noen sitter på et bilde de gjerne vil andre skal gjette på, kan de gjerne benytte anledningen til å legge det ut nå. Ja han brukte 5 år på å lage bilen ferdig, så det er veldig imponerende å gidde!!
Larsinnj Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Siden Engelen har sagt ifra seg "ansvaret" spør jeg da om hvilken kreasjon dette er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå