///MPower Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Skrevet Mai 15, 2008 Jeg er sikkert med...Håper hvertfall på det ja har lyst å beskue bilen din på nært hold. har ikke sett en mtech 2 skikkelig ennå. og ikke minst motor med pustehjelp
-Roger- Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Ja, jeg håper på og få den klar... Turboen var gåen så jeg venter på ny i posten! Trodde den skulle komme i dag, men det gjorde den selvfølgelig ikke Får vente til etter helgen!
Rayen Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Dette skal eg greie..stemmer for lagunen eg:).. Då kommer eg med 523'n + kan sikkert få med meg en E34 525:)
Frode D Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 Jeg kommer så lenge jeg er hjemme, noe jeg regner med Lagunen er vel stengt med bommer, så det er vel uaktuelt? Stemmer for Vestkanten jeg..
Mr-x Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 Dette høres bra ut Skal prøve å få jungeltelegraffen til å gå blandt bimmer folk i s&fj og. Hadde vert kult med en "kø" fra Førde område
///MPower Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Skrevet Mai 18, 2008 Jeg kommer så lenge jeg er hjemme, noe jeg regner med Lagunen er vel stengt med bommer, så det er vel uaktuelt? Stemmer for Vestkanten jeg.. inne parkeringen er stengt, men hvis du kjører rett frem i rundkjøringen og over fartsdumpene så kommer du på "baksiden" av senteret der er det ikke stengt. Dette høres bra ut Exclamation Skal prøve å få jungeltelegraffen til å gå blandt bimmer folk i s&fj og. Hadde vert kult med en "kø" fra Førde område Cool kjempeflott hvis det kommer noen derfra og
Frode D Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 inne parkeringen er stengt, men hvis du kjører rett frem i rundkjøringen og over fartsdumpene så kommer du på "baksiden" av senteret der er det ikke stengt. Da går det fint, men da er vi avhengig av fint vær..
///MPower Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Skrevet Mai 19, 2008 ja det skal visst være fint vær etter www.yr.no lar avstemmingen gå til torsdag så legger eg inn møtested i overskrift og første post...
///MPower Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 eg og noen kompiser kommer. kor blir det? hvis du sjekker innom her på torsdag kveld en gang så er det avklart kor det blir. men utifra stemmene som er komt nå så ser det ut som lagunen.
Frode D Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Lagunen passer best for meg om det er fint vær ja.. Klarte jammen å trykke feil også, så skal være en til stemme på lagunen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå