heineoen Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Forsatt ikke dekk To av AE ringene mine sluttet også og lyse her om dagen.. Ringte GS og de tilsendte meg med en gang ett nytt sett jeg kunne ta deler av, fandt ut at det var trafoen som det var noe feil på.. Byttet dermed med noen nyere type trafoer, som virket mye mer proft oppbygd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Tok et par bilder igjen nå som jeg har fått på faceliftpanseret mitt.. Facelift mod på en pre E46 ble kjempe bra! Akkuratt sånn jeg ville ha det.. Dette gjorde bilen mye mer sint og spesiell vill jeg tørre og påstå!.. Før: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Ble en fin modifikasjon det. Tror ikke det er så mange er til lands som har gjort det heller. Hvordan er passformen, og hvordan er mellomrommet mellom lykter og panser "innover"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Meget pen bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Det der så da latterlig mye bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 ble overraskende bra! men bedre bilder hadde vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysti1990 Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 nå begynner bilen å bli riktig pen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Må få noen bedre bilder ja Ser knapt bilen i mørket der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterE46 Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Bilen din ble dritt fin. Jeg har også en E46 bare at det er en vanlig 318i 1999mod, jeg fikk sinsykt lyst å gjøre noe lignende du har gjort, syntes det ble utrolig bra. Jeg bare lurte på hvor du fikk kjøpt det facelift panseret, og hvor mye du betalte for det? Passer det en 318i E46, liksom er det noe forskjell på karosseriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 Sorry treg update.. Har fått utrolig mange pm's etter jeg la ut bildene av bilen med facelift panser.. Tydelig at dette falt i smak, noe jeg er stolt av!.. Jeg har ikke fått justert panseret mitt 100% enda.. Skal ta det av snart og få det lakkert oppigjen så har ikke stresset med dette, men det skal ca 1mm lenger frem (monterte det alene og hadde ikke støttehjelp) og det er en ørliten glippe mellom lykter og panser, men dette blir fikset med sparkel før lakkering.. Bedre bilder kommer snart btw, men her er ett litt lysere hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 Har endelig fått meg piggdekk.. Testvinnern i NAF Nokian Hakkapeliitta 5! Fy flate og gode de er!.. Anbefales på det kaldeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Trenger ikke pigg dekk her.. Bare større spylervæsketank.. Faens salting :( Så deg i går btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 Jeg trodde jeg hadde stor tank jeg, 5.3 liter, helt til jeg så hvor mye lyktespylerene egentlig brukte.. Ja flere som tar seg en tur til Ål om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Ja. tok meg litt dri fra jobb så måtte innom og se om det hadde "little big planet".. Noe de selvfølgelig IKKE har for ål SUGER jo Så da måtte jeg til Geilo Tror jeg bruker ca 8 liter spylevæske i uka om det er vått på veien... Helt sykt det her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Trikset er å skru av lyset når du bruker spyleveske da bruker den ikke så mye på lyktene:p Hehe, akkurat som det har noe å si men;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå