Gå til innhold

S.Arnesen's e46 320ci... oppdatert 24 juni...

Anbefalte innlegg

da har jeg ordnet litt mørkere vinduer her :D

yytwqisx41o6sslp7s8s.jpg

var flink han som ordnet dette Stian :P

Ha... ikke lagt merke til at du har lagt inn det bildet før nå.... Også fra den siden med det rosa speilet å da.... :evil: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Selvom jeg har prøvd å la denne tråden forsvinne ut i evigheten så har jeg funnet ut at jeg nok engang har brukt for den. Plukket opp noen 17" e39 m5 replica felger i helgen med ganske så stygg lakk, disse skal brukes til noen toyo r888 dekk jeg har liggende. Det jeg ikke får bestemt meg for er om jeg skal gidde å lakkere de før sesongen starter, eller om jeg bare skal kjøre med stygge felger på bane? Isåfall hvilken farve tror folket de felgene vil kle? Standar grå farve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville lakka de gunmetalgrå eller noe vilt som grønn e.l.

Blir jo fort mye fastbrent bremsetøv osv så er jo egentlig ikke så farlig hvordan de ser ut?

Selv ville jeg nok bare hatt de stygge og brukt pengene på noe annet. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville lakka de gunmetalgrå eller noe vilt som grønn e.l.

Blir jo fort mye fastbrent bremsetøv osv så er jo egentlig ikke så farlig hvordan de ser ut?

Selv ville jeg nok bare hatt de stygge og brukt pengene på noe annet. :wink:

hehe... Sant nok. De er svarte inni nå, så det er kjekt med tanke på bremsestøv. Skal ha yellow stuff klosser, så slipper forhåpentligvis bremsestøv da :)

Kostnadene blir uansett ikke noe å tenke på, blir i tilfelle bare felglakk fra tema. Går med en boks pr felg og koster 60kr boksen eller noe i nærheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Hmmm. Kanskje jeg skal oppdatere litt...

Monterte delskinn med el justering og memory for to tre måneder tilbake, men

har vært møk lei bilen i en god stund nå så den har egentlig bare blitt brukt som transportmiddel. Men, etter mye terror ifra Hagenisse ( :lol: ) så ble det til at bilen har blitt pisket endel rundt banen i det siste. Av den grunn så har jeg begynt en prosses med å bytte ut massevis av slitedeler i understellet, så nå er det powerflex foringer til hele forstillingen på vei i posten.

Etter noen runder på skogen så fant jeg ut at det var rimelig ubrukelig å måtte sitte å holde seg fast i svingene, så nå har jeg 4 punkt seler også. Ypperlig vettu :wink: Ny tlf med muligheter for racechrono har også blitt handlet, så nå gleder jeg meg til å teste det en dag.

Det er også bestilt nye fjører, så nå blir det 50/40 senk på bimmeren.

Har troa på at nye senken vil gjøre seg med de nye felgene jeg var å hentet i dag. Har hatt hartge'ne på bilen nå i to sesonger, så fant ut at nå var det på tide å finne noe nytt. Denne gangen ble det 19" 8)

Blir noen flere visuelle oppgraderinger også, da m-tech 2 sideskjørt er på vei. Det er CSL splittere i carbon også :D

Det er vel egentlig alt. Er redd dette blir de siste oppgraderingene som blir gjort denne sesongen, da kjøp av leilighet har laget ett stort tomrom på sparekontoen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med banekjøring! :D

Hvordan 4-punkt har du handla? Hvordan fester du det osv? Hadde kanskje vært en ide med min kjørestil.

50/40 senk er veldig pent på E46.

Kommer til å bli sinnsykt pent sammen med LM! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med banekjøring! :D

Hvordan 4-punkt har du handla? Hvordan fester du det osv? Hadde kanskje vært en ide med min kjørestil.

50/40 senk er veldig pent på E46.

Kommer til å bli sinnsykt pent sammen med LM! :wink:

Banekjøring er kjempe gøy. eneste problemet er at jeg sitter hele tiden å irriterer meg over den elendig slappe m52tü maskin... hehe

Selene ble handlet på ebay til ca 300kr ferdig levert. Ukjent merke, men virker veldig robust og slitesterkt fordet. De kommer med festeanordning til skruene som holder fast stolen i bakkant...

Blir spent på å se resultatet iløpet av helga :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra! Du stiller på NSK på rudskogen i slutten av juli?

Skal ikke se bort ifra det. Innen det så har jeg fått flyttet og stabilisert finansene litt igjen tenker jeg... 4 hjulskontroll må også utføres først, men det avventer frem til jeg får montert alle foringer osv. Store muligheter for at det blir autoslalom på meg på søndag da... Du har ikke tilfeldigvis laget autoslalom banen på racechrono? isåfall, er det mulig og overføre/sende over den til min tlf tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har aldri giddet prøve skikkelig. Fikk det aldri til å fungere, og mistenker at man må jobbe litt mer enn vanlig for å få det til. Men der oppe er det jo tidtakning..

ok. ja, mne det kunne jo vært litt moro å dele inn abnen i to deler f.eks, ogsåse hvor man forbedrer seg osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...