Gå til innhold

S.Arnesen's e46 320ci... oppdatert 24 juni...

Anbefalte innlegg

Misunner deg felgene du var og henta rett forran nesa mi =D

Si ifra om du av en elr annen rar grunn vill kvitte deg med de igjen ; )

btw: Vi er bare kommet til 24. juni ; )

You snooze you loose... hehe

Stemmer, ligger litt foran om dagen se :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nye felger montert :D (Shabby bilder, i know :? )

rmjp9wrj3v3b1xlrmj3q.jpg

7m80g2157tsfo93avexy.jpg

Også fikk jeg en pakke i posten i dag. Kan tro jeg slet med å få den inn i coupe'n, men e46ci duger til alle oppgaver :lol:

rt1warvmjfgk1i3j6jwf.jpg

I vinter kjøpte jeg støttestag til stabstaget foran ifra k-sport, som det sto i produktbeskrivelsen var laget av alu og stål. Jeg sitter fortsatt og leter etter hvilken del som var i alu, da jeg byttet disse igjen for en uke siden da hele k-sport dritten var såppass rustet istykker at det låt som ett orkester vær gang jeg traff en dumt i veien :?

8tx84ozj5uuh9fcx8zqg.jpg

e6jyqie7lioec99a9w1e.jpg

ue1t95w2ahyzglwsjdoz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i helvete :shock: , sånne stag har jeg akkurat montert på min, men di sa det var en forbedret utgave

De der ble kjøpt i desember tror jeg det var, om det er en forbedret utgave eller ei jeg fikk kan jeg ikke uttale meg om. Jeg vil ihvertfall ikke anbefalle de til noen....

Edit: Min bil går jo ute i all slags vær hele året, det problemet får jo ikke du på m3'n. om ikke det er e46'n du har montert på da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver de ikke at de stagene kan lage litt lyd da? Så lenge man ikke driver MYE med banekjøring så skjønner jeg egentlig ikke hvorfor folk kjøper noe annet enn orginalt..

Litt lyd ja, men ikke det tordenværet som var vær gang jeg traff noe som kunne ligne på ujevnheter i veien. Kuleleddene var så løse at man kan ta den ene kula inn og ut av plassen sin :? Jeg kjøpte disse på grunn av at jeg var lei av disse trøbblette orginal stagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver de ikke at de stagene kan lage litt lyd da? Så lenge man ikke driver MYE med banekjøring så skjønner jeg egentlig ikke hvorfor folk kjøper noe annet enn orginalt..

kjøpte mine pga, di stive stab stagene, har lest om at originale knekker ved hard belastning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...