Søreng Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 Pen bil, med litt spessiell farge. Kunne ikke tatt et bilde fra siden så jeg kunne sett hvordan senken er. Hvilke blinklys er det du har framme? Og hvorfor har du facelift baklykter, men prefacelift ryggelys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2008 kan prøve å huske på å ta ett bildet fra siden... er de led lyktene facelift lykter altså? hehe har ikke fått med meg det jeg.. begge lyktene bak er byttet, altså de på bagasjeluka også... dette var ett komplett sett fra gsbildeler.... blinklysene fremme er også noe som kommer fra gs... er ikke helt fornøyd med kvaliteten på blinklysene. syns ikke de sitter ordentlig i kantene osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 kan prøve å huske på å ta ett bildet fra siden... er de led lyktene facelift lykter altså? hehe har ikke fått med meg det jeg.. begge lyktene bak er byttet, altså de på bagasjeluka også... dette var ett komplett sett fra gsbildeler.... blinklysene fremme er også noe som kommer fra gs... er ikke helt fornøyd med kvaliteten på blinklysene. syns ikke de sitter ordentlig i kantene osv Hadde vert fint med et bilde fra siden ja. Og et sikkert mm på senken Har også framblinkers fra gs og er noe av den værste kvaliteten jeg har vert borti, så kommer til å bestille skikkelige neste gang og heller betale litt ekstra. Men ja, LED lykter bak er facelift, men ryggelysene dine er ikke facelift. Facelift ryggelysene har litt mindre ryggelys. Prefacelift: Facelift: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2008 ett par bilder av senken. fikk ikke tatt rett på fra siden, sto bil i veien;) hehe Vet ikke helt hva som er senken akkuratt, er 60/40 sett, men det er justert opp litt foran. en eller to omdreininger. også er det satt rett under halveis bak... så jeg tenker det ligger på rundt 50(55)/30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 Fin bil med rette fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 Strøken bil Stian! Fin-fin farge Ikke mange slike. Min sølvgrå blir litt for "Vanlig" synes jeg. De øyelokkene synes jeg gjør seg på e46 coupe. På sedan så synes jeg de ligger helt vannrett og ikke litt på skrå (badlook) som de gjør på coupe. Synes ikke sedan kler øyelokk Jeg har samme typen på min bil, de er kjøpt hos GS og kostet 700,- ca.. btw: m3 speil gjør veldig mye med linjene på bilen, absoulutt å anbefale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2008 Strøken bil Stian! Fin-fin farge Ikke mange slike. Min sølvgrå blir litt for "Vanlig" synes jeg. De øyelokkene synes jeg gjør seg på e46 coupe. På sedan så synes jeg de ligger helt vannrett og ikke litt på skrå (badlook) som de gjør på coupe. Synes ikke sedan kler øyelokk Jeg har samme typen på min bil, de er kjøpt hos GS og kostet 700,- ca.. btw: m3 speil gjør veldig mye med linjene på bilen, absoulutt å anbefale Har lyst på m3 speil ja, blir vel det i sommer tenker jeg:) driver å prøver å få til en tur til danmark i sommer ferien, så da blir det en obligatorisk tur til koed;) hehe Var ikke meningen å tråkke noen å tærne med med det jeg sa (at sølvgrå biler er for dagligdags) Men du har jo mer enn veid opp for farven med den motoren din:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 Har lyst på m3 speil ja, blir vel det i sommer tenker jeg:) driver å prøver å få til en tur til danmark i sommer ferien, så da blir det en obligatorisk tur til koed;) heheVar ikke meningen å tråkke noen å tærne med med det jeg sa (at sølvgrå biler er for dagligdags) Men du har jo mer enn veid opp for farven med den motoren din:) Nu skal jo koed.dk snart komme til norge da. Dvs, Fredrik har vel allerede kommet se hit og begynt med å forberede det hele. Les "mer" på www.koed.no Dem vil da selvsagt gå vekk ifra TNT og alle de problemene man har hatt med dette ELENDIGE firmaet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2008 neimen, det har jeg ikke fått med meg... noen ca ca dato de er i gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 De er igang nå Vil du selge felgene btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 De er igang nå Vil du selge felgene btw? er vel ikke ute etter åselge dem, men om du har noen 18 eller 19 i lik stand med brukbare dekk så kan det hende vi kan bytte, begynner å bli litt lei disse nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 9, 2008 Forfatter Share Skrevet August 9, 2008 da var det et m3 panser stående i garasjen. men carbon film på... får ikke bestemt meg om jeg skal sette det på bimmern sånn det er, eller om jeg skal sende det til lakkering... Hva syns folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Hiv det på sånn som det er! Kommer til å bli rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Lakker det i en fei å få det på.. Misunnelig, M3 panser er drittfett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 9, 2008 Forfatter Share Skrevet August 9, 2008 er det som er. har egentlig ikke nok festblanketter som kan brukes til slikt akkuratt nå.... men ja, m3 panser er tøft som juling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå