Gå til innhold

Skal jeg montere faceliftnyrer?  

58 stemmer

1. 1. Skal jeg montere faceliftnyrer?

• Ja
      21
    • Nei
      27
    • Er i tvil
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skjønner ikke at folk sier nei. Er jo en stor oppgradering, da prefacelift ser veldig firkantet ut og utdatert.

JA!

jeg vil ikke akkurat si E36 er firkanta og utdatert! karoseriet er jo gammelt, men det er da fortsatt populert og E36 er vel kansje de bila som ligger høyest i prisklasse når det kommer til brukte og eldere biler. men alle har jo egene meninger så skal ikke kritisere noe :wink:

Tenkte på grillen jeg :) Den er veldig firkanta :P

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Skjønner ikke at folk sier nei. Er jo en stor oppgradering, da prefacelift ser veldig firkantet ut og utdatert.

JA!

jeg vil ikke akkurat si E36 er firkanta og utdatert! karoseriet er jo gammelt, men det er da fortsatt populert og E36 er vel kansje de bila som ligger høyest i prisklasse når det kommer til brukte og eldere biler. men alle har jo egene meninger så skal ikke kritisere noe :wink:

Tenkte på grillen jeg :) Den er veldig firkanta :P

åja sorry da misforsto jeg deg :wink: grillen er nok litt 4kanta ja det er jeg enig i. synes selv 96 models grillen er mye penere. men den gamle passer jo godt også selv om den kansje kan bli litt kjedelig

Skrevet
ja, selvfølglig!

carl: facelift kom i 97, alle andre fra 96 og ned, er prefacelift

åja stemmer, jeg som bomma på et år da :P kom tidlig i 97 da sier vi :P

Skrevet
Feil Mysild...

Prefacelift varte til 8/1996 og facelift kom 9/1996 ;)

da hadde jeg jo rett da :wink: en kompis av meg har en 1996 models IS og den har facelift orginalt :wink:

Skrevet
Feil Mysild...

Prefacelift varte til 8/1996 og facelift kom 9/1996 ;)

ja, whatever! :-P men bilene var 97 modeller, selv om de kom før ;-) samme som nå, man kan kjøpe 08 modeller selv om man er i 07 ;-)

så egentlig hadde jeg rett... ;-)

edit, det hagenisse skrev bekrefter det jo også ;-)

sorry mates

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...