Gå til innhold

bmw x6 i Marbella

Share

Anbefalte innlegg

Var så heldig å fikk en sniktitt på bmw x6 i helga, den er mye kulere IRL enn på bilder. Så forøvrig Strandveien Auto sin x6 Hartge i går kveld, men tok dessverre ingen bilder. Den var rå..

1vzcaofqhyco8fxxqhok.jpg

c910sxlsnsss9z9hwoxf.jpg

apevgdv8d1pcq86qq6ro.jpg

Noen andre bilder jeg knipset i farten.. (mobilkamera)

s63 amg.

9dw6us0xnwk3h86gbst7.jpg

sl65 amg.

e5spj4emrmdu7zb7bnjb.jpg

Lamborghini Gallardo Spyder.

okoo7ad25277x2cdjrok.jpg

Audi R8.

7trq0octt11bl0f2mazy.jpg

Ferrari 599 GTB.

lw05oqseso63mh6pgxcp.jpg

+ det var en drøss av andre Lambo, Ferrari, RR, Aston Martin etc.. Så noen få bmw'er. Da gikk det i M6 cab og 335i.

Marbella/Puerto banus er et mekka for bilinteresserte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke X6 er pen verken på bilder eller i virkeligheten. Er noe med bakenden som blir helt feil og fronten er jo bare en liten facelift av X5. Men kan jo kanskje være som med andre modeller at den trenger tilvenning.

Den s63 amg'n derimot er en fryd for øyet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sure Audaen kan du bare dytte utafor kanten av kaia, den hører ikke hjemme i denne ligaen i mine øyne, ser ut som en dass.

X6 har jeg imidlertid lest endel om i det siste, og den er visst imponerende mht kjøring og handling, bra gjort av BMW, mht at dette beistet veier 2.2 tonn.

Leste også at den var utsolgt ut 08, ikke verst med tanke på at mange entusiaster og forståsegpåere dømte konseptet nord og ned.

:roll:

I mine øyne er X6 rå, en mer macho bil med flytt deg blikk skal man lete lenger etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At marbella er et mekka for og se biler man aldri ser på norske veier kan jeg skrive under på. Er helt sykt hvor masse råe biler det er der :shock: . Var der en tur i høst, og fytte rakkern altså, kameraet fikk virkelig kjørt seg :D

Men rimelig dyrt i puerto banos da. Satt ute og kikka på biler mens fruen gikk inn i en butikk for og se etter ny bikini, tok 3 min før hun kom ut igjen med forsmådde øyne, den billigste dem hadde kosta 4000 spenn. Så ble lite shopping da, heldigvis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så heldig å fikk en sniktitt på bmw x6 i helga, den er mye kulere IRL enn på bilder.

Støtter den. Fallt ikke akkurat pladask da jeg så de første bildene, og føler jeg ennå har tilgode å finne bilder som yter designet rettferdighet. Tror nok også mange skeptikere kommer til å endre litt syn på bilen etter å ha sett den live. At bilen er totalt meningsløs er en ting, men synes konseptet er ganske artig likevel. Har man penger og redusert behov for lasterom så hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg Enig så et par slike i Dubai jeg også og syns dem er mye tøffere IRL!

Vis dere vil ha et mekka for slike biler ta en tur til Mall of the Emirates, rett uten inngangsdøra parkere alle sjaikene bilene sine, sinsykt rått og se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...