marius paulsen Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Baj-baj Schmiedmann og GS Nå blir det kun KOEDSchmiedmann er vel greie og har gode priser?! Blir koed billigere ? Schmiedmann er jo et dritt firma der man aldri vet om det man bestiller kommer! hos koed kommer jo varene når dem skal selv om det desverre ofte er feil deler. men heldigvis så slipper vi jo tnt iallefall.
jDG Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Dette blir digg! Satt her nå å skulle bestille eksosanlegg, og søkte etter koed.dk's -"utgiftkalkulator" som noen her på forumet har laget da jeg kom over denne tråden. Så da får vel bestillingen vente noen dager.. Når åpner dere nettbutikken (dato)? Går det allerede an å bestille pr tlf? Mvh Glad og utålmodig BMW-eier (med helvetes mye fri-eksos)!
fre Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Dette blir digg! Satt her nå å skulle bestille eksosanlegg, og søkte etter koed.dk's -"utgiftkalkulator" som noen her på forumet har laget da jeg kom over denne tråden. Så da får vel bestillingen vente noen dager.. Når åpner dere nettbutikken (dato)? Går det allerede an å bestille pr tlf? Mvh Glad og utålmodig BMW-eier (med helvetes mye fri-eksos)! Det skjer forhåpentlig en av de nærmeste dagene Det blir de samme nettsidene som idag, bare med norske priser. Endel språk vil enda være på dansk også, men det er jo lett nok å lese Helt nye nettsider kommer kanskje i slutten av året. Både på tlf og nett er det pr nu det gamle system. Men skjer nok noe plutselig nå håper vi!
jDG Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Høres bra ut! Dere får si fra her når det går an å bestille!
verticalescape Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Kan nesten ikke bli bedre Neste steg er at dere begynner å selge noen av produktene som ireland engineering selger nånå, skal ikke bli for kravstor her
Yngvejos Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Dette blir digg! Satt her nå å skulle bestille eksosanlegg, og søkte etter koed.dk's -"utgiftkalkulator" som noen her på forumet har laget da jeg kom over denne tråden. Så da får vel bestillingen vente noen dager.. Når åpner dere nettbutikken (dato)? Går det allerede an å bestille pr tlf? Mvh Glad og utålmodig BMW-eier (med helvetes mye fri-eksos)! Det skjer forhåpentlig en av de nærmeste dagene Det blir de samme nettsidene som idag, bare med norske priser. Endel språk vil enda være på dansk også, men det er jo lett nok å lese Helt nye nettsider kommer kanskje i slutten av året. Både på tlf og nett er det pr nu det gamle system. Men skjer nok noe plutselig nå håper vi! Vil den Norske siden fungere i Firefox? Det er det eneste jeg missliker med koed, at jeg må åpne internet explorer hver gang jeg skal inn å lete etter deler.
prixmyo Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Dette her blir bra! Blir nok den store bestillingen så fort dere kommer opp!
Cyrus^^ Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Vil den Norske siden fungere i Firefox? Det er det eneste jeg missliker med koed, at jeg må åpne internet explorer hver gang jeg skal inn å lete etter deler. Last ned IE Tab. https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1419 Høyreklikk på fremsiden til Koed og velg View Page in IE Tab, så fungerer alt så meget vel.
mhane Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Kan man fremdeles bestille deler fra Koed i Danmark eller blir nordmenn heretter henvist til den norske butikken? Unskyld meg for å være skeptisk men jeg frykter at Koeds norske priser blir norske priser, men så er jo jeg kanskje for skeptisk?? Er skuffet over prisutviklingen hos GS og frykter det samme hos Koed Norge nå.
bmwmsport Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Kan man fremdeles bestille deler fra Koed i Danmark eller blir nordmenn heretter henvist til den norske butikken?Unskyld meg for å være skeptisk men jeg frykter at Koeds norske priser blir norske priser, men så er jo jeg kanskje for skeptisk?? Er skuffet over prisutviklingen hos GS og frykter det samme hos Koed Norge nå. Ingen grunn til bekymring! PRISENE BLIR DE SAMME!! Vi regner om etter kronekursen en gang i mnd. Pr. idag ca 1,06. Kan forøvrig informere om at alt går etter planen, og lanseringen er like rundt hjørnet! Følg med følg med
fre Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Blir det noe lansering denne uka eller? Det får vi se på! Er helligdag i Danmark idag. (Nasjonaldag) Så da skjer det dessverre ikke noe. Men det jobbes hardt i kulissene.
jon///M Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 er spent på priser nå, håper på fine priser på s38 motor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå