Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jeg kommer også , men i lånt bil denne gang :D jeg er lei av å få andre plass så jeg får prøve noe nytt :lol:

Petter

Skrevet

Jeg skal stille ut begge bilene mine, å i tillegg være dommer ( ikke i de klassene som jeg stiller ut). Hører det går en reklame for dette på radioen, å den er litt misvisende. De sier at treffet begynner kl 1200, men biler som skal være med å bedømmes, må være innregistrert mellom 1130 og 1200.

Skrevet

Hørte folk snakket om reklamen ja, men har ikke hørt den selv. På mailen fra morten står det vertfall 11:30. Tenkte å kjøre hjemmenifra i halv elleve - 11 tiden. Tror ikke jeg ser noe poeng i å stille, er nok desverre mye som trekker ned :)

Kommer mer for å kikke, ta bilder og sosialisere :)

Skrevet

Jeg tar fergen som går til Rennesøy kl hall 10, og regner med å være der nede i 12-hall 1-tiden.

Jeg kommer ikke til å stille ut.

Skrevet

Pent, stiller nok sterkt med den der :)

Jævlig synd med masse regn her så jeg ikke har fått vasket min enda.. Spørs om det blir en tidlig morgen i morra så jeg får vasket før jeg drar :shock:

Skrevet

grattis tommy :-D sanket med seg to stk han :-P

jeg kom på tredjeplass da, i klassen eldre modifisert :-P

mangler dørtrekk, hadde ikke vasket inni bilen, og stygt etter takforlenger bak... ble slått av tommy med 45 poeng "bare" :-D fornøyd jeg ;-)

stiller sterkere neste år tommy! :-P

Skrevet

Det ble en vellykket dag for min del. Fikk 1. plass både med GT'en, og 118d'en 8)

Siden jeg var dommer, å var opptatt med bedømming meste delen av dagen, så ble det lite tid til å få snakket med folk, å tatt bilder. men fikk knipset noen helt på slutten av dagen.

tn_Sirevåg%20treff%202008%20002.jpg

tn_Sirevåg%20treff%202008%20005.jpg

tn_Sirevåg%20treff%202008%20007.jpg

tn_Sirevåg%20treff%202008%20008.jpg

tn_Sirevåg%20treff%202008%20009.jpg

tn_Sirevåg%20treff%202008%20010.jpg

tn_Sirevåg%20treff%202008%20011.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...