Gå til innhold

Vår nye fam. rider 525dat 05mod :)


 Share

Anbefalte innlegg

Takker :) den er jo ikke lite råå den børsa du har skaffa deg nå du heller!!:)

Tok noen bilder i dag men kameraet mitt er nok ikke som det var.. så tok et par utenfor me dama sitt..

Old fam.rider VS new:)

Mersa er senka ca 60/40 :)

DSC01932.jpg

DSC01933.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er ikke annet å si enn meget, meget pent. Hjulene kler E61 overraskende godt og senkingen er helt perfekt. Fikk desverre ikke tatt bildene av lyktene som jeg skulle gjøre og trøbbel med opplastingsfunksjonen her inne har gjort det vanskelig å få noen eldre bilder på nett. Kommer tilbake med det så fort jeg får anledning (ettersom bilen er i et lite sparingsmodus siden den nylig passerte 7000km.. :P ).. Kom gjerne med masse flere bilder.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saltkjelen...kan du ikke bruke photobucket.com? tror den laster opp det meste:)

Har hørt me en kammerat på et delelager om pris på lykter og om dem passer fra pre-til Facelift..skulle få svar ettervert..

Takk Steffan! den er ganske såå fin den E34en din au!! er den lakket opp eller? så utrolig blank ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er opplastingsfunksjonen i orden, Frisken, men må få tatt noen gode bilder først. Har et par gode, men de illustrerer ikke det jeg ønsker. Skal få tatt noen bilder i løpet av morgendagen satser jeg på..! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jadda... da har kjærringa gjort første brølern med denne børsa:( hu presterte å fylle tanken me bensin... heldivis kom hu på det før hu rakk å starte den..ellers hadde jeg kansje sittet inne som drapsmann nå!?!

fikk sugd tanken tom og kjørt nesten to tanker nå.. den har hosta litt av og til under den første tanken ved oppstart..virka ut som den gikk bare på 4-5 selyndre..

nå har den startet helt fint i det siste.. hadde første langturen inn te Drammen i går å tråkka skikkeli på her og der å fikk brukt masse suppe:) men fortsatt så gikk den litt ujevnt på tomgang:(

så nå heiv jeg på en halv flaske me vidundermiddel:) og har kjørt 3mil i dag nesten å nå ligger den helt fint på tomgang..!! jippi !!

Så nå er luft,olje,Dieselfilter bestilt så tar jeg å bytter det å fyller på siste del av vidunderflaska mi:)

Så nå er det lagt inn et forbud mot fylling av drivstoff på børsa! grr..

Merk:

Hu fikk bilen på verksted å ordna opp på egen regning..hu turte vel ikke komme hjem å si det at bilen sto i byen me full tank av type bensin<-Respekt? hehe.. hadde jobba natta jeg så hu vekte meg ut på formiddagen før hu skulle på ettermiddagskifte sitt og bare fortalte det kjapt å forklarte at "alt" var i orden..å pila avgårde mens jeg ennå var i "koma"..fornufti..hehe.. kan vel skje di fleste..men hu viste at dette kunne bli dyrt..for jeg jobba som bilmekaniker før..å har fortalt hu noen skrekk historier på 40-50k i reprasjoner pga dumme kvinnfolk som ikke følger med hva di gjør..hehe

DSC01934.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å kan ikke bli dyrt på en edc styrt vag pumpe for eks? d kan nok d serru..

ikke så dyrt for oss som kan gjøre dette selv..men for en som ikke skrur selv å skal bytte dieselpumpe samt bytte filtere og suge tanken tom osv så blir dette maaange timer på verksted + rundt 20lapper for pumpa..

siste jeg var borti var en 9-5 saab diesel..kom på rundt 45tusen den regninga hennes..

men klart noen har gullhår i rævva da..men pleier ikke å ha det jeg:(hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Svært, svært lekkert Friksen. Herlig bil med riktig senk og kanon felger. Nesten så jeg er fristet til å gå ned til 19". Hvordan var det å kjøre med så lav bil på de fantastiske veiene våres? Jeg har knipset noen gode bilder av faceliftlyktene som jeg skal få postet senere i kveld. Det lover jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er den helt nydelig å kjøre..er bare det at det er nankang dekker på den som irriterer meg.. støyer litt å synes dem er litt harde:(

apropo veier..veiene opp over Otta og oppover er skikkeli rævva! men dekka spora ikke..blir nok verre når dem blir mere slitt....

Gleder meg te bilder.. vis ikke bmw er villi til å møte meg på halv veien me denne saken så blir jeg nok bare te å kjøpe gjennom Hellanor..så får jeg bare forske litt på luftinga på lyktene..

guttunger på 5-6år tilogmed kommenter lyktene..det ekke morro..

Therese: du får få deg en sånn hjærteknuser ettervert du og?.. hu her er helt fantastisk har bare hatt et par våken netter siden hu ble født!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...