ohlund Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 Hva heter navigasjons cden som kan brukes for norge? Hjelper lite med kart over tyskland Hvor kan dette kjøpes, og kan det evt. lastes ned fra nettet?
Saltkjelen Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 Kommer litt an på. Før så måtte man ha en egen Skandinavia CD for å få Norge, Sverige osv. Nå er Skandinavia lagt inn på EuropaCD (2008 modeller), så nå er det ikke noe mere Skandinavia CD...
Kjennern Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 Hva er poenget med en tomtom når man har original navi? Vet at den har flere funksjoner osv, men syns ikke det veier opp med en boks i vinduet når man har original navigasjon. (Er nå min mening) ohlund Hvordan CD/DVD du trenger kommer helt ann på hvilken navi/modell du har. MK1-MK3 bruker Scandinavia 2007.1 CD/ Finner den nok på PB.org eller hos GSbildeler. MK4 har Europa DVD, finner den på samme steder. Idrive på nyere modeller kjenner jeg ikke så godt til enda men finner sikker en DVD på nett eller hos forhandler.
TommyL Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 Scandinavia 2008.1 på CD til MKI-MKIV ligger også ute og flyter på nettet. Ellers er jeg enig med Kjennern...har man original navi holder det i massevis. Og så ser det bedre ut med integrert navi, enn en skjerm i vinduet med ledning. Selv om den selvfølgelig ikke matcher alle funksjonene til F.eks. TomTom.
Kjennern Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 Scandinavia 2008.1 på CD til MKI-MKIV ligger også ute og flyter på nettet.Ellers er jeg enig med Kjennern...har man original navi holder det i massevis. Og så ser det bedre ut med integrert navi, enn en skjerm i vinduet med ledning. Selv om den selvfølgelig ikke matcher alle funksjonene til F.eks. TomTom. Når kom 2008.1 ut? har søkt som en gal i det siste, kanskje noen mnd siden. Men takk for info for det 2007.1 er rimelig utdatert. Er ganske ofte på en vei uten "Guidence not possible"!
ohlund Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Skrevet Juni 1, 2008 oi, send meg PM hvor jeg kan finne den også
ohlund Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 hmm, får opp no disc:p fikk du det til å funke kjennern?
Kjennern Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Har ikke fått testet enda, bilen er på "extended service" om dagen. Men skal få prøvd snart, hva slags program brenner du ut med?
ohlund Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 brukte nero v.8. burn image. skulle funke det. vanlig cd-r, skulle ikke tro det var DVD man skulle bruke på mk1-4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå