Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg liker ikke badlook, men av de jeg har sett så er denne den fineste badlooken jeg har sett.

Hadde jeg hatt dine ferdigheter så hadde jeg bygget en skikkelig bredda M3 E46 med orginal-look form på skjermene.

Skrevet

Helt sinnsykt!! Er en av de råeste bad looken jeg også har sett, gjorde seg sinnsykt på facelift panser.. Men hvet ikke helt med bakfangeren, tror jeg heller ville hatt den fangeren anders87 har på sin hvis jeg skulle hatt den, men det er smak og behag..

xsckcxi0q4mr6gz1r1za.jpg

Bøyer meg i støvet for deg..

Skrevet

Liker egentlig ingen av de bakfangerne der på E46. Bilene blir så syyykt høye av de. Ser ut som romskip. Det ser mye bedre med klaring til bakken! Baken blir mye nettere og riktigere.

Skrevet
Liker egentlig ingen av de bakfangerne der på E46. Bilene blir så syyykt høye av de. Ser ut som romskip. Det ser mye bedre med klaring til bakken! Baken blir mye nettere og riktigere.

Jo, sant det gunnar!! kunne blitt døds bra med en m3 fanger og eksos. M3 bakenden er helt klart sinnsykt kul og passer kjempe bra!! Men så er det det med at bilen er jo pimpa en del og du forventer egentlig det samme når du kommer bak den. Så derfor jeg kanskje tror det kunne blitt litt anonyymt med m3 fanger bak. Men kan absolut hende det hadde sett nice ut.

Skrevet

Syntes den var fin med de hjula som står på jeg.. Men nå spørs det jo hviket valg du har tatt på hjul til neste prosjekt da?:P Lyst til å si hva det blir for noe?!

Skrevet
Syntes den var fin med de hjula som står på jeg.. Men nå spørs det jo hviket valg du har tatt på hjul til neste prosjekt da?:P Lyst til å si hva det blir for noe?!

Det kommer en tråd om den snart, en 2002 318D stv. Styling er litt mere orginal politi vennlig :D

Felgene er av samme merket men annet senter.

Der er det også muligheter for å bestemme selv om det dukker opp en kjøper snart.

Skrevet

Hallo hallo hallo... drit vel i om dere gutter ikkje liker "tribals med regnbuegarger" tenk bare på kor masse jomfruhinner fra 13-16 som popper grunnet denne bilen her da !? :P fet bil og finfin jobb, orginale biler kjøper en i butikken, så hvorfor ikke? men for min del hadde eg droppa tribalsene :)

Skrevet

Oi oi oi, ble veldig tøff med det badlookpanseret, passa lyktene bra synes jeg, farge valg og felger går i hop også.

Rå bil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...