Gå til innhold

E39 nivåregulering


M3Turbo
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle dra på jobb her om dagen så sto e39 touringen min helt neppå bak.tok av hjul og så fort at den ene luftbelgen var sprekt. Bytta den men bilen vil fortsatt ikke heise seg! Noen som har noen tips?

Har lest ut feilkoder men ligger ingenting angående det.

Har prøvd å kjøre 12v rett på kompressor og da går den,men fyller ikke opp med luft.

HMM. tips???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da min sprakk i fjor sommer byttet jeg den på verksted og da mener jeg å huske at de måtte "kalibrere" (måle) et eller annet for å få høyre og venstre (eller foran og bak?) så lik som mulig... Dette er bare et skudd i luften fra meg, men bortsett fra det må det være tett :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bytta den belgen som var ødelagt. Skjekket sikringer. De er hele.

Syns det virker rart armene til reguleringen bak skal ryke akkurat samtidig som belgen. De ser helt fine ut.

Huff, hater luftfjæring, bare problemer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mistanke om at disse luftbelgene er no dritt...Har tatt min nr 2 på et år.De er svært så enkle å skifte da....kanskje ikke uten grunn det er laget slik.Noen som har funnet noen andre typer av disse belgene noen plass??

Hva jeg har gjort begge ganger for å fylle luft etter skifting,er å bare ta ut den brune sikringen til nivåreg. som ligger i sikr.boks h-side bak,for så å sette den inn igjen med en gang.Da har bilen kommet opp,å rettet seg ganske med en gang.Måtte kjøre litt før bilen var rett bak.(slipper også ut luft fra belg som er i orden før jeg fyller opp....OBS:bra med trykk....)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

tar opp igjen denne litt da jeg har problem med dette nå.

Har vært på sjøen i 2mnd og skulle hente min 528 e39 i går, så var den blitt veldig lav bak. Hadde ikke noe problem med dette når jeg var hjemme sist og brukte bilen daglig. Hvordan skal jeg få fyllt opp igjen med luft?

Prøvde å ta ut den sikringen og sette den inn igjen, da starter kompressoren og går ca 2 sek før den stopper, uten at bilen hever seg. Har ingen feilmelding på nivåreg.

Kan det være en defekt sensor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med dette jeg å. Bilen siger ned på h side.Blir ca 1cm lavere i døgnet. Sånn har den vært i hele sommer. Har tatt ut belg å sett på den, men kan ikke finne noe galt. Kan det være belgen når det siger så sakte og vært sånn så lenge uten å bli noe særlig verre :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...