OLEZZ Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Eide en 740 for litt siden, det var grei bil det, men etter å ha prøvd 325'n til en kompis gikk det en uke før jeg kjørte bmw. Det kan ikke sammenlignes. Synes volvo er litt sledebiler, og vanskelig å få til å sitte på veien. Synes noen volvo'er er tøffe med riktig mods.
325ixturbo Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Og style en volvo er som og sminke en gris He he he jevlig bra,, kremt har volvo jeg da, men kaller den konebilen
LianLi Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Har kjørt 240 tic med litt oppjustert trykk, går jo bra, men det er jo fordi jeg ikke har kjørt bmw med tilsvarende ytelse Men er rene campingvogna på på veien, svaier hit og dit i forbikjøringer osv, nesten farlig ^^ E30en min er mye bedre å kjøre, for ikke å snakke om girkassa som er en halvmeter vandring på volvoen, blir som å kjøre nybil når jeg setter meg i bimmern igjen
T.R.Melum Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Kommer fra gutten som har kjørt både Mitsubishi Colt og Toyota Corolla !!!!!!! Colt'n var rallybil og Corollan har vært konebil, denne er nå forøvrig solgt til fordel for vår nye konebil: Compacten! Har kjørt mye volvo i det siste. S60 og XC90. Triste greier.... Du kan vel ikke med hånden på hjerte mene at den volvon din byr på mer kjøreglede enn bmw??
316 Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Har aldri påsått det, mener bare at Volvoen er solid. Billig bil å eie.
Torek Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Du kan jo be Volvo elskerne å finne EN biltest der Volvo har knust BMW.Tror ikke den finnes Volvo har riktignok kommet seg mye de siste årene, men det er nok lenge til de er helt "premium". volvo ligger vel ett steg foran innenfor krasjtester? mener å huske det... er det rart det da? bruker jo 10mm karosseri plater også da. er jo en grunn til at det kalles stridsvogn/tanks.. Tror du det er karosseriplatene som gjør at Volvo er sikrere enn BMW?
Torek Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 BMW er for oss som elsker å kjøre bil. Nyere Volvoer er for dem som liker å bli fraktet fra A til B uten at de merker at de faktisk kjører bil. De skryter av at bilen er så myk, komfortabel og mest mulig lik sofaen de har hjemme i stua. Kjøreglede vet naturligvis ikke volvosjåførerne noe om, da de ikke liker det å faktisk kjøre bil! Haha! Hvordan kan du snakke for oss som har eid Volvo før? Tror du f.eks. Volvo S60/V70 R blir kjøpt av folk som ikke er bilentusiaster? Jeg er enig i at 240 er styggere enn E30, men du verden så gøy det kan være med en gammel 240 med turbomotor. Det er synd at så alt for mange har kun ett syn på 240 - nemlig at det er en rånebil. Det var litt av grunnen til at jeg solgte den jeg hadde. Det er så alt for mange harryklumper som eier 240 at det var flaut å kjøre den bilen til tider. Jeg valgte 240 som førstebil pga 3 ting: Bakhjulstrekk, turbomotor(fra nyere 940 turbo) og billig samt. enorm deletilgang. Edit: Hva angår kjøreglede så må man jo uansett lage den selv på så gamle biler som 240 og E30. Vil ikke påstå at noen av de to er særlig egnet for Ringen i org.stand.
Marius2002 Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Edit: Hva angår kjøreglede så må man jo uansett lage den selv på så gamle biler som 240 og E30. Vil ikke påstå at noen av de to er særlig egnet for Ringen i org.stand. E30 M3 går jo på Ringen. Den er jo original.
Torek Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Edit: Hva angår kjøreglede så må man jo uansett lage den selv på så gamle biler som 240 og E30. Vil ikke påstå at noen av de to er særlig egnet for Ringen i org.stand. E30 M3 går jo på Ringen. Den er jo original. Jeg tror du skjønte hva jeg mente. Jøss.
Marius2002 Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Jaja, herregud. Jeg bare tullet litt med deg, om du ikke skjønte det så "Jøss" til deg også
Torek Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Det er vanskelig å bedømme om det er en spøk eller ikke når jeg hverken kan se eller høre måten du sier det på, i tillegg til at jeg ikke kjenner deg. No offence
Marius2002 Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Haha, ja nei du har vel egentlig rett akkurat der
Diesel power Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Jeg har ihvertfall gitt mitt bidrag. "Lurte" en Volvo-kompis til å kjøpe seg en Z3 som nr.2 bil(Usett og uprøvd for hans/deres del. Kom med Hurtigruten) Nå er han/dem av en merkelig grunn plutselig blitt besatt av termen kjøreegenskaper, og de jakter nå på E39 stv som erstatning for sin 163hk 03-V70 diesel Har hele tiden omtalt bilen hans som "feilhjulsdrift". Dette har han nå virkelig skjønt ikke er 100% spøk, tror jeg. Merkelige greier du Når det gjelder Volvo og holdbarhet så er det bare å ta en prat med Taxieierne. Man skal lete lenge for finne noen som er fornøyd. De finnes nok, men de er sterkt i undertall. Det største problemet er Motor og Gir, som med Audi og deres Automatkasse. Mulig den nye til Audi er bedre, det får tiden vise. Audi gjorde det ihvertfall meget bra i en 1år`s bruktbil test nylig(svensk test, men dog). Forøvrig så er det hevdet over en hver tvil at om du kjøper en Volvo så ønsker du å være 110% anonym. Snudde meg faktisk etter C30 første gangen jeg så den, men det har vel bare vært med den ene gangen også tror jeg. Jeg har snudd meg etter noen 740 og 240`er også, men da ler jeg, og det teller ikke
Reset Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Skrevet Juni 6, 2008 c30 er jo faktisk litt rå i fronten, men bakenden er jo til å spy av.. snudde meg etter den første gangen jeg også! alle bruker faktisk og komme med den " volvo 240/740 TIC kjører rævva av 320" men faen da karer, monterer vi motor i samme slagvolum, og monterer turbo med samme ladetrykk, så har ikke dem så mye og si lengre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå